Dlaczego Minecraft staję się przeszłością.

in #minecraft6 years ago

Cześć!
W dzisiejszym artykule chciałbym poruszyć sprawę Minecrafta ,i dlaczego ludzie od niego odchodzą.Wszelkie powody i pomysły jak przyciągnąć graczy są moje własne i nie trzeba się z nimi oczywiście zgadzać.


Gracze tej produkcji to coraz częściej dzieci które nie znają innych gier.Jednak już po tych kilku latach widać ,iż produkcja odpycha nastolatków.Ja również grałem w tą grę lecz gdy na rynek weszły inne produkty o budowaniu odszedłem od Minecrafta. Dużo osób odchodzi ze względu na brak zróżnicowania.Chodzi mi tu ,iż po kilku razach rozgrywka się nudzi gdyż ciągle powtarzamy to samo.Według mnie należy zwrócić uwagę na brak pewnego wyzwania ,mam na myśli tu fizykę przy budowaniu ;i z jednej strony to dobrze ,gdyż młode osoby uwalniają swoją wyobraźnie lecz z drugiej jest to takie bezsensowe stawianie sześcianów.Fajnie byłoby zobaczyć tryb który wymagał trochę pomyślenia jak coś zbudować.Aktualnie jest kilka fajnych gier np.Medieval Engineers w których trzeba wszystko dobrze zaplanować.Uważam również ,że Minecraft staje się nudny przez brak akcji.W kółko to samo.Brak pewnej dynamiki rozgrywki,np.trzeba zadbać o schronienie czy o bohatera itp.


Minecraft to produkcja według mnie nudna.Ma jednak coś w sobie co przyciąga młode osoby.Dzięki temu przetrwa jeszcze kilka dobrych lat a słuch po niej szybko nie zaginie.
Dziękuje za przeczytania i życzę wszystkim miłego dnia.