Sort:  

Ah, hala buralardasınız. İnanılmaz:) Az önce girdim, feed'imde gördüm; biraz dolanayım, bunu mutlaka okuyup yorum yapacağım.

Azimle devam ediyorum :)

Bir anadolu kedisinin ağzından hikayesini dinlemek çok keyifliymiş :) Bir yandan kuantum fiziğini sorgulayabilen, zamanın göreliliğine kafa yoran ama bir yandan da aynada kendisini görünce pati atan, lazer ışığını kovalayan bir kedi için; iyi ki genetiğiyle oynanmış dedirtti bana :)

Son bölümünü yayınlayacağım birazdan :)

You got a 87.69% upvote from @bdvoter courtesy of @bilimkurgu!

Delegate your SP to us at @bdvoter and earn daily 100% profit share for your delegation & rewards will be distributed automatically daily.

500 SP, 1000 SP, 2500 SP, 5000 SP, 10000 SP.

If you are from Bangladesh and looking for community support, Join BDCommunity Discord Server & If you want to support our service, please set your witness proxy to BDCommunity.