MOMENTUM

in #momentum6 years ago

Günümüzde teknolojik gelişmelerle birlikte toplumlar üretim toplumu olmak yerine tüketim toplumu haline gelmektedir
Hâl böyle olunca yeni çıkarılan projeler de elbette tüketici ve tüketim üzerine oluyor. Tabii ki bizler de tüketeceğimiz ürün her ne ise her zaman alıştığımız firmalarda iyi kalitede olan ürünlere yönelmekteyiz. Bu bir nevi bizim o markaya ya da o firmaya plan sadakatimizdir. Kendi adıma konuşacak olursam söz konusu ne olursa olsun gerek mutfak gerekse diğer ihtiyaçlarım adına alışık olduğum şeylerden vazgeçmekten pek hoşlanmıyorum, mecbur kalmadığım sürece aynı düzeni sürdürme taraftarıyımdır. Eminim birçok kişi benim gibi düşünüyordur.
mom.jpeg
Çoğu zaman şirketler-firmalar müşterilerinin onlara olan bağlılıklarını kaybetmemek için çeşitli kampanyalar düzenlerler. Örneğin ofisinize kırtasiye malzemeleri almak istiyorsunuz. Pek çoğumuz gibi siz de elbette fiyat-performans araştırması yapacak ve bütçenize en uygun kalitede olan ürünleri tercih edeceksiniz. Tercih ettiğiniz firma da sizin her alışverişinize hediyeler, puanlar, indirimler verecek. Tıpkı kredi kartlarının harcadıkça para puan kazandırdığı gibi. Yeni projeler arasında tıpkı anlattığım gibi bir proje bulunmakta.

Projenin ismi: MOMENTUM

MOMENTUM NEDİR?

Momentum, işlemlerinde kripto para kullanan ve block zincir tabanlı bir pazarlama sistemidir diyebiliriz.
Şöyle ki , sistem üzerinden firmalar kendi müşterilerinin beklentilerini, ihtiyaçlarını, firmalarındaki hangi ürünlerle ilgilendiklerini takip ediyor. Sonra onlara yönelik kampanyalar, ödül programları düzenliyorlar. Ayrıca firmalar yalnızca kendilerine bağlı kalan müşterilerine değil , kendilerine yeni müşteriler kazandıran hâlihazırdaki müşterilerine de ödüller veriyorlar. Firmaların amacı müşterilerinin sayılarını arttırmak ve var olan müşterilerinin kendi firmalarına olan bağlılıklarını yani kendi deyimleriyle sadakatlarını arttırmaktır.
Projeyle katılmak isterseniz;
Momentum proje tokeni: MMTM
MMTM Ethereum tabanlı bir tabandır, ödemelerinizi Ethereum ile yapabilirsiniz. Daha detaylı bilgi almak isterseniz;

Whitepaper: https://www.momentumtoken.io/files/MobileBridge_Momentum_Token_Sale_Whitepaper.pdf

Telegram: https://t.me/MomentumToken

Web sitesi: https://momentumtoken.io/

Bitcoin Profilim: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1640334