Cum face acest blog $1000 pe zi?

in #monetizare-blog7 years ago (edited)

bookingteam.png

BookingTeam.com - o companie conventionala?

 
BookingTeam.com iti adauga imobilul pe mai multe site-uri de booking (ex: Booking.com, Airbnb, etc.) si-ti gestioneaza listingurile contra unei sume de bani lunara. Un serviciu clasic...

Acum hai sa-ti arat blogul @BookingTeam.com.

screenshot.png

Daca te uiti in partea stanga, vei vedea niste sume de bani. Acestea sunt sumele in dolari, pe care @BookingTeam.com le incaseaza, din fiecare blog post: $1020, $991, $996, etc.

Ti-am captivat atentia? Bine, pentru ca ce urmeaza sa-ti arat este o revolutie in blogging, social media si business in general.

steemit-share.png

Fa cunostinta cu platforma Steemit

 
BookingTeam.com castiga zilnic acesti bani pentru ca posteaza pe platforma de blogging Steemit, care in ultima vreme explodeaza!

Bloggeri, youtuberi, celebritati, si mai nou companii, isi fac profiluri pe acest site si castiga mii de dolari.

screenshot.png

Daca in acest moment esti sceptic, e absolut normal. Citeste in continuare...

Cum castigi bani pe Steemit?

1. Prin postari care obtin voturi.

 
Steemit ii plateste pe creatorii de continut de fiecare data cand munca lor este votata. Cu cat ai mai multe voturi cu atat faci mai multi bani.

Prietenul meu @georgian a facut aproape $15 in primele cateva ore dupa ce si-a facut profilul... fara sa fi avut audienta in prealabil. A inceput de la zero.

Dar daca ai deja o audienta pe blog, pe Facebook, pe Instagram sau pe orice alta platforma, sau daca ai o lista de email, atunci acea audienta iti poate aduce bani seriosi pe Steemit.

2. Prin comentarii la alte posturi.

 
Si comentariile la randul lor sunt votate. Voturile le ajuta sa urce mai sus in lista, si sa fie mai vizibile. Si aici se aplica aceeasi regula: mai multe voturi egal mai multi bani.

screenshot.png

3. Prin votarea continutului de calitate.

 
Daca nu esti creator de continut si nici nu vrei sa fii, atunci Steemit te va recompensa oricum pentru votarea continutului de calitate.

Cand votezi un articol bun, il ajuti sa iasa la suprafata, si astfel il vor vedea si altii. Acel vot aduce plus valoare comunitatii, si prin urmare este rasplatit.

Pentru mai multe detalii tehnice despre Steemit citeste acest articol: Cum functioneaza Steemit?

Daca-ti creezi profilul, vei face mii de dolari?

 
Probabil ca nu... dar 100% vei face niste bani. Pe Facebook sau YouTube comentariul sau like-ul tau, nu valoreaza nimic! Aici macar faci ceva!

Lasa-mi un vot + comentariu la acest articol si-ti dau si eu un vot care valoreaza cam 50 de centi.

Iar daca vrei sa postezi continut de calitate, si vrei s-o faci la modul serios, poti face foarte multi bani cu Steemit.

screenshot.png

@razvanelulmarin este un blogger roman care face cateva sute de dolari pe zi din blogul lui. E un exemplu de succes pe Steemit.

Nu vreau sa-ti dau impresia ca pe Steemit se fac bani usor, pentru ca nu se fac! Pentru a avea succes aici, ai nevoie de aceleasi ingrediente care-ti aduc succesul si pe YouTube, blog sau podcast:

  • Continut valoros.
  • O audienta care sa consume acel continut.

Noi la Startup Academy, am luat decizia ca de acum inainte, sa publicam aici materialele. Asa ca in continuare vom posta o serie de articole despre blogging:

  • Cum iti alegi subiectul despre care sa publici?
  • Template-uri pentru blog post-uri virale.
  • Cum sa iti cresti audienta?

Daca vrei sa inveti cum sa faci un blog de succes, si cum sa atragi o audienta de mii de oameni care sa te urmareasca, atunci fa-ti acum contul pe Steemit. E 100% GRATUIT si e cel mai bun prim pas.

Dureaza 1 minut sa-l faci (poate dura 1-2 zile sa fie aprobat). Dupa ce ti-l aproba, intoarce-te te rog la acest articol, voteaza-l si urmeaza blogul Startup Academy. Te vom urma inapoi.

Sustine continutul de calitate si castiga bani facand-o!

Sort:  

This post received a 3.5% upvote from @randowhale thanks to @paulcoman! For more information, click here!

Nu văd nicăieri modalitatea de a salva (cheltui) aceşti dolari în afara Steemit. Mi-a scăpat mie ceva?
Mulţumesc

Poti scoate banii astia. Poti converti monedele virtuale in cele reale(palpabile).
Uite articolul cu pasii pe care trebuie sa ii urmezi : https://steemit.com/monetizez-blogul/@startupacademy/cum-functio

Hello, sunt si eu nou pe aici, in urma recomandarii primite de la un prieten. Care sunt sfaturile pe care i le-ai da unui incepator?

Salut @raulchirila. Urmeaza o serie de articole pline cu sfaturi, cred eu valoroase, mai ales pentru cei care au o perspectiva pe termen lung. Asa ca ramai aproape.

Bună ziua. Mi-a fost aprobat contul de Steemit! :) Vă urez mult succes și cât mai mulți followers!

Bine ai venit @belciuge! Urmeaza sa postez niste articole foarte utile pentru blogging, asa ca ramai aproape!

Am scris o intrebare mai devreme si a disparut in neant. O mai pun inca odata (pe scurt) aici : se poate scrie articolul mai intai in word si apoi sa il duc in steemit ?

Buna! Haideti sa ne abonam reciproc, sa ne dam voturi la toate postarile, si noi romanii sa facem echipa pe Steemit pentru un venit considerabil!

Salut @startupacademy , intr-adevar am reusit sa strang aproape 15 $ in primele 6-7 ore de cand mi-a fost aprobat profilul si am inceput sa postez. Pentru cine nu ma cunoaste sunt fotograf si ma ocup in special cu fotografia de nunta, dupa ce am stat de vorba cu tine si mi-ai spus despre aceasta platforma m-am gandit...de ce sa nu incerc, fotografiez aproape zilnic, creez continut, ce ma costa sa-l postez si aici ! Sfatuiesc pe oricine are o preocupare, oricat de mica ar fi si din orice domeniu, sa-si faca un cont si sa posteze articole, este foarte antrenant si te face sa simti ca munca ta este recunoscuta si rasplatita !

Da @georgian, nu te costa nimic sa ai inca un profil de social media, in cazul Steemit, ba chiar din contra! 😀

Buna, Georgian! Ai un site cu foto, ceva?

Pai urmareste-l pe @georgian si intra in vorba cu el astfel aflii mai multe și îl motivezi si pe el sa posteze mai multe si mai des.

Buna! Haideti sa ne abonam reciproc, sa ne dam voturi la toate postarile, si noi romanii s-a facem echipa pe Steemit pentru un venit considerabil!

Nu e ceva de neglijat. Cu Perseverenta inainte!... striga Succesul ;)

Am contul de anul trecut, dar abia recent am început să postez, mulțumită ție :) Faci treabă faină!

Super @stepanadrian! Urmeaza sa postez niste articole despre cum s-o faci la modul profesionist.

Noi pe blogul Startup Academy avem o lista de peste 15 mii de oameni abonati prin email. Exista o metodologie pas-cu-pas pentru a avea astfel de rezultate.

Salut @startupacademy , m-am inscris si eu, datorita acestui articol, felicitari! Acum ramane sa vedem cum functioneaza, trebuie studiat. Va doresc mult succes!

Bine ai venit @alexcool. Succes si tie!

Bună ziua. Cu siguranță se va dezvolta această "unealtă". Mult succes vouă și celor care decid să se apuce de asta. Să fie într-un ceas bun!

Salut, mi-am facut si eu cont. Multumim pentru acesta postare !

Buna! Hai sa ne abonam reciproc, sa ne dam voturi la toate postarile, si noi romanii sa facem echipa pe Steemit pentru un venit considerabil!

hei :) am aparut si eu pe aici... multumesc mult pentru informatii si abia astept urmatoarele articole. mult succes tuturor!

Buna! Hai sa ne abonam reciproc, sa ne dam voturi la toate postarile, si noi romanii sa facem echipa pe Steemit pentru un venit considerabil!

Ne bucuram ca ai aparut @oanata! :)

Salut @startupacademy! Mersi de pont si astept celelalte articole postate de voi. Desi nu stiu cat de reala e treaba asta, cati oameni au testat-o si daca nu e vreun catch la mijloc, ma apuc si eu sa postez. Am multe idei de articole, dar nu m-am ocupat pana acum intrucat imi lipsea motivatia. Sper sa nu fiu dezamagit.

Salut @st3fan! Nu e niciun catch la mijloc. Este economie si criptografie la mijloc... similar cu Bitcoin. Voi face probabil un video explicativ ca sa clarificam lucrurile. Oricum... vom vedea din ce in ce mai multe astfel de inventii.

Singurul catch e sa creezi continut de calitate si sa interactionezi cu comunitatea. Daca vii cu mentalitatea de a castiga cat mai mult cat mai repede, vei fi dezamagit ;)

Buna! Hai sa ne abonam reciproc, sa ne dam voturi la toate postarile, si noi romanii sa facem echipa pe Steemit pentru un venit considerabil!

Buna, Multumesc de pont! Tocmai am facut cont, mergem mai departe.

Salut din America!

Salutari din Romania @laggybanana!

Posibilitatea monetizării postărilor şi a comentariilor va atrage, ca şi ElDorado mulţi doritori de câştiguri rapide.
Dar faptul că veniturile sunt obţinute din aprecierea vizitatorilor postărilor va determina, în timp, o rafinare a celor care rămân.

Da, asa este. Eu nu privesc Steemit ca o oportunitate de a face bani. Eu o privesc ca pe o platforma de blogging, unde faci niste bani in plus.

Daca nu faci bani pe Wordpress sau pe YouTube, nu vei faci nici aici... decat poate cativa dolari.
Dar daca adaugi aici, aceleasi ingrediente care iti aduc succes pe alte platforme, vei face bani mult mai multi.

E o chestie pe termen lung, asa cum ai zis si tu @simplysmart

salut

Salutare @munteanu. Bine ai venit!

Mulțumesc pentru idee! +1 vot
Succes!

Cu placere @annacasian. Ai si tu +1 vot 😀

Mulțumesc frumos pentru pont

Bună ziua. Eri am deschis si eu un cont pe Steemit! Va doresc mult succes si asteptam articole noi si utile!

Multumim @radudruta. Succes si tie!

Salut, Paul! De la tine am auzit prima oara de Steemit si iti multumesc pentru asta! Ar fi foarte util daca ai reusi sa faci un articol si despre cum functioneaza cryptocurrency-urile si cum putem transforma Steem dolari in bani adevarati, sau cum ii putem reinvesti. Cred ca s-ar lansa un topic foarte interesant. Oricum, ti-am dat follow si astept si alte articole.

Da voi face... urmatorul! Multumesc @extramile

M-ati facut sa imi fac cont! Mersi mult :)

Cu placere! Poate ne si votezi... 😀 @alexhodo

Salut, astazi am primit aprobare pentru cont !
Deabia astept sa vad noile postari ! Mult Success !

Felicitari si bine ai venit @luciancovaci!

E primul in limba romana ? La mai multe !

Stai sa isi dea drumul comunitatea de bloggrei romani! Atunci sa vezi @gamestack!

Interesanta nisa de exploatat. Mersi pentru info!

Da super-interesanta! 😀 Cu placere @flashul

Well... nu am stiut ca sunt atat de multi romani pe steemit!

Daca nu au fost... sunt acum! 😀 @choboscientist

Foarte tare treaba asta! multzam @startupacademy. Dau tarcoale de ceva vreme lui Steemit asta, dar acum am si actionat! multumesc inca o data si Upvote! :)

Bine ai venit @florekus! Multumim pentru upvote, ai si tu unul de la noi!

Multumesc. Sunt doar roman nu stau in Romania in mare parte. Si am 30+ nu chiar un "baiat".
Bine ai venit pe Steemit.

Corectez acum! Multumesc pentru raspuns @razvanelulmarin 😀

"@razvanelulmarin este un blogger roman care face cateva sute de dolari pe zi din blogul lui. E un exemplu de succes pe Steemit."

Salut @startupacademy, mersi pentru informatie, chiar sunt curios cum o sa evolueze platforma, astept urmatoarele voastre articole :) poate mai aflu ceva nou.

Cu mare placere @savi! Si eu sunt entuziasmat de platforma. Daca vrei sa fii la curent cu evolutia ei, urmareste blogul oficial @steemitblog.

Buna! Multumesc de pont! Tocmai am facut cont! Cu multa munca poti sa reusesti! :)

Thanks for this information and all the rest you have given me for some time since I've been watching you!

Thank you @voarem for following me. Putem sa vorbim si romaneste aici 😄

Steemit nu este doar o platforma de blogging, de asemea poate fi vazuta ca o retea de socializare.

Salut! Incepand de astazi sunt si eu aici. Multumesc!

Am sa-ti urmaresc si eu sfaturile , inca invat cum merg treburile pe aici . Spre deosebire de facebook , comunitatea pare mult mai deschisa .

Salut @startupacademy, tocmai mi-am facut si eu cont si sper sa iasa ceva frumos. Mi se pare ceva genial Steemit :D Abia astept sa postezi si urmatoarele articole. Multumesc Paul Coman

Acest articol si cei care au raspuns m-au inspirat sa fac si eu prima postare https://steemit.com/romanipesteemit/@corneliasilca/romanii-pe-steemit

Congratulations @startupacademy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Salut, tocmai mi-am deschis si eu contul si am postat un articol sa testez platforma. Multumesc @startupacademy pentru pont.

Welcome to Steemit!

Multumim @alinabarbu! Bine te-am gasit! 😀

Super @emanueltrocmaer! Ti-am dat votul direct la articol.

Hei, e interesant ce citesc aici, bineinteles ca ti am dat votul direct pe articol si astept noi pasi.
Toate cele bune!

Multumesc @rodanero! Ti-am dat si eu votul aici! 😀

Cum pot gasi articolul tau? Nu are tag.

Congratulations @startupacademy! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

hai sa vedem daca merge. sunt tare curios si astep rezultatele. Paul.. mereu cu idei noi! :)

Buna Paul, poate ca intrebarile mele sunt de prisos, dar tot o sa le pun :

  • articolele se scriu doar in engleza ?
  • exista o dimensiune limitata a acestor articole ? (numar cuvinte....)
    Multumesc anticipat !

Buna, daca este cineva care are vechime in steemit il rog sa-mi spuna daca se poate incarca un text scris in prealabil in word. Mie imi place sa scriu in word orice articol si apoi sa-l duc pe facebook, site de cabinet...Multumesc anticipat !

the title definitely threw me off lol

Oops... sorry about that. The title is in Romanian.

Salut, Paul! De la tine am aflat de Steemit si ca aici poti publica material si sa fii platit,chiar si pentru comentarii, iti multumesc pentru asta!

Interesant articolul si foarte util pentru incepatori. Vote !

Felicitari @startupacademy ! Am pus in aplicare multe din sfaturile primite si se pare ca m-au ajutat. Multumesc si mult succes in continuare.

Am observat ca dupa cateva zile, "suma" acumulata in urma voturilor, tot scade. A mai patit-o cineva?

buna ziua, sunt si eu noua pe aici, multumuesc Paul de aceasta super informatie/ tocmai m-am filat dupa ceva venit suplimentar, sper sa cunosc oameni ineresanti in aceasta comunitate sa ajutam unii pe altii si sa prosperam, bafta tuturor.

O idee buna :)

Buna! Tocmai mi-am facut cont pe STEEMIT, am postat deja 9 articole, dar nu am trafic, ma poti ajuta cu cateva sfaturi, cum sa-mi atrag trafic, sa ma cunoasca romanii de pe retea, cum sa tag-uiesc?