You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cum functioneaza Steemit?

in #monetizez-blogul7 years ago

Multumesc @startupacademy. După ce am citit articolul, „Cum face acest blog $1000 pe zi!”, mi-am făcut și eu cont, iar acum te urmăresc cu mult interes. Acest nou articol, aduce lămuriri la multe întrebări pe care mi le puneam. Totuși, încă mai am câteva tone de întrebări. Sunt scriitor, iar visul meu este să pot trăi din ceea ce scriu. Și pe zi ce trece, citind tot mai mult despre această platformă, mă entuziasmez din ce în ce mai tare, și încep să cred că steemit este ceea ce căutam de atâta timp. De abea aștept să vi cu un nou articol despre cum funcționează steemit cât mai eficient.

Sort:  

Super @mirador! Sper sa ai succes cu scrisul!

Cum fac sa fiu si eu urmarita de altii? Multumesc