Selalu Ada by Izuwanie Azman an Original composition!!

in #music6 years ago (edited)

Good evening Steemit! Today I'll be showing an original also a new composition by my friend Izuwanie Azman called Selalu Ada. "Selalu Ada" (You're Always There). Its a love song about her expressing to her partner and appreciation towards of his presence. It will be a pop rock for this performance and i really enjoyed this song. Despite of all of these, my lecturer and my friends really enjoyed the song. So here I present to you the song, Selalu ada. Enjoy!

SELALU ADA

(VERSE)
Hari yang berlalu pergi ku rasa sepi
dinihari yang tinggi tak bisa aku kecapi
semuanya berbeza ketika kita bersama
menongkah segala rasa
rasa cinta yang berbeza...

oooh..... ohhh.. ooh

Aku yang papa tidak beharta..
sentiasa di bawah meniti lembah liku hidup ini .. tanpamu oh penyeri semuanya tak bermakna tanpamu oh kawan ku..

Prechorus:
kau dan aku kita bersama..
melangkah menggapai impian..

cho:
kawan itu bulan kawan itu bintang awan dan aku hanya.. aku hanyalah oh picisan
kawan itu bulan kawan itu bintang awan segala gala dan aku hanyalah oh picisan..

verse 2:
Malam yang berlalu sepi bagai tiada bintang ..
angin yang menghembus bayu terasa dekat denganmu
kau buat ku tertawa kau hilang kan sepiku ku ingin kau tahu ku kan slalu ada untukmu

bulan.. bintang... awan...

pre chorus
chorus2x