Just another song I’d like to share with you

in #music6 years ago

Again, not mixed, just recorded in one take.
It is all about the passion within, anyway :)

Wishing you all an enjoyable weekend.

If you like my input on Steemit, be sure to follow me!

Sort:  

At least you are much more honest and way cooler than anybody else.

beluisterd, goedgekeurd, ge-upvoted.
nice 🎶 🎧 🎶

Door jezelf geschreven en gespeeld?

Zelf geschreven en gezongen :)

jammer dat ik geen geluid heb op mijn pc (geluidskaart is broke)

Lol! Musician zonder geluidskaart.
En ook geen telefoon waarvan geluid het wel doet?

Ik vind je hoe dan ook grappig :))

hahaha moet mij niet zeggen kan nu geen muziek maken gelukkig heb ik mijn band nog oef, idd nu keer direct keer chekken op mijn slimme telefoon.

Luister dan vooral even naar mn eerder geplaatste song ‘subjective expectations’. Mn favoriet.
Zelf rommel ik wel eens met Ableton en Reason en heb ik jaren in een band gespeeld.
Nu geniet ik vooral nog van mn momentjes thuis met gitaar op schoot en creatief knutselen met muziek.

grappig leg ik juist op

i love Reason ;)