Sort:  

Ako trazite slican zvuk sa vise zara preporucam Šank?!

Uf njih isto pratim al nesto krace, god-dvije, nagovarao sam svoje kretene da odemo sad kad je u 12mj bio u Vintage al jbg nisu bas zainteresirani bili.. Cak imaju i neke dobre akusticne verzije tipa Bijes, al vrh su mi Zagreb gori, crni oblak, ljubav gradu itd..
Isto super decki, nezz jel znas Dinko drzi PUNKS( Pub na kraju svijeta ) u Zg, super prostor po meni, malo je manji al ok je i uvijek je dobra atmosfera, svakakvih piva ima od tocenih craftova do limenki i cvaraka za van :D

Jebeno bio sam na njima u vintageu i bilo je prejebeno, odlicna atmosfera poceli su odma zestoko i nisu stajali skoro 2 sata. A predgrupa Sv.Jebem, hahahah ime na mjesu :D Idem sad u 5. Mjesecu na feragosto pisat cu o tome bit ce i sank.

Haha ime je vrh XD. Šta nije feragosto u 8. mj il sam ja pomjesao nesto ?
Veselim se izvjestaju :)

Je 8. mj u pravu si :D