Ben kimim? herkese merhaba

in #my7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar ben mustafa öz.
Burayı yeni keşfettim
Ve düşündüm ki burdan hayran kitlesi oluşturabilir ve
Sizlere keyifli dakikalar yaşatabilirim..
Neyse simdi daha yavaş gidelim ve kendim hakkında sizlere bilgiler vereyim başlıyorum...
Ben mustafa öz.18 yaşındayım ve su anda youtube'a acemi de olsa videolar yüklüyorum su anlık işim bu
Ve hayat yolunda daha çok başlardayım yani çok eksiğim var herkesin sakladığı şeylerdir eksiklikler ama ben ne saklarım nede utanırım.örnek vermek gerekirse ben ingilizce konuşmayı bilmiyorum ya i bilmiyorum dediğim az biliyorum.Ama bunu herhangi birine sorsan aşağıdaki diyalogla karşılaşırsın:
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔
-Merhabalar

--Merhaba

-Birşey sorabilirmiyiz?

--tabi.Buyrun.

  • acaba ingilizce biliyormusunuz?

--kim ben mı? Tabiki offf curs.

-Ne kadar biliyorsunuz?

-- Derdimi anlatacak kadar.

-Derdiniz nedir acaba

-- ingilizce bilmiyorum...

Yukardaki bu yazıyı kesin duymuşsundur.
Ünlü komedyen stand up'cı da dediğimiz
CEM YILMAZ ın anlattığı stand uplar dan
Sadece biri insanlar hakkında..
Hee unutmadan bu adam benim hayatımı çok etkilemiştir sizede tavsiyem kendinize bir idol seçin
Ve onun gibi olmaya karar verin yada çalışın.Benim sectiğim kişide bu adam.sen şimdi diyebilirsin kendi hakkından bahsedecekti bize öğüt veriyor.öyle düşünebilirsin ama düşünmezsen beni kesin takip ediceksin anlamına gelecektir.
Neyse konu iyice dağılmadan kendim hakkında bilgi vermeye devam ediyim. Aslında dağılmadıda simdi fiziki özelliklerimden bahsedeyim boyum 1.87 kilom 110.türkçesi şişman sayılabilir biriyim.bunları beni daha çabuk benimseyin ve samimi bulun diye yazıyorum.lütfen bu yazımı daha doğrusu uslubumu beğendiyseniz takip edin inanın tüm kalbimle yazıyorum bu söylediklerimi...

Başka ne kaldı kendim hakkında söylemediğim baya şey varda aslında ben anlatılmam yaşanırım.
Fazla idealı olmadan psikolojimden bahsedeyim.
Herkes gibi bazen iyi bazen mutlu bazen mutsuzum.
Haa bide benim bir tutkumda iddaa oynamak kimseye burdan önermem kendimi en kötü bulduğum yönüm diyebilirim tembellikle beraber .....

Simdilik benden bu kadar umarım keyifli dakikalar yaşamaya başlamışsındır şimdiden....

Hee bu arada burda benim hakkında ve yaşadığım komik anılarımdan kısacası benim hayatımdaki herşeyden bahsedicem emin ol çok mutlu olacaksın bu yazılarım Okuduğun zaman Hepinize çok teşekkür ederim Şimdilik benden bu kadar takip tek almayı unutmayın hoşça kalın her gün sizlere yeni yazı yazacağım İyi günler......
image