Incantations ေအာင္ဂါထာ

in #myanmar6 years ago

ငါသည္ကိုယ္စိတ္စြမ္းအားနွင့္ျပည့္စုံသူျဖစ္တယ္
I have all the resource i need.ref:@Kyaw Thu Hnlp,my train
ငါဟာအေတာ္ဆုံးျဖစ္တယ္
I am the best.
ငါ့ဘဝဟာျပီးျပည့္စုံတယ္
My life is wellness.
ငါဟာမိသားစုကိုျပီးျပည့္စုံေအာင္ထားနိုင္တယ္
I can perfect set my family.
ငါဟာငါ့ရပ္ကြက္ကိုေကာင္းက်ိဳးျပဳတယ္
I benefit my quarter.
ငါဟာငါ့ျမို႔နယ္ကိုေကာင္းက်ိဳးျပုတယ္
I benefit my township.
ငါဟာငါ့တိုင္းျပည္ကိုေကာင္းက်ိဳးျပဳတယ္
I benefit my country.
ငါဟာကမၻာျကီးကိုေကာင္းက်ိဳးျပုတယ္
I benefit our world.
ငါဟာေအာင္ျမင္သူေတြလိုေအာင္ျမင္ေအာင္လုပ္နိုင္တယ္
I can do as any other successful persons.
ငါ့အလုပ္ကလူတိုင္းကငါ့ကိုေလးစားအားက်ျကတယ္
Every person in my work respect and admir.
ငါ့အလုပ္ကလူတိုင္းကငါ့ကိုစံျပထားရတယ္
Every person in my work modelling me.
ငါဟာဘဝမွာ အလုပ္မွာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးမွာေပ်ာ္ရႊင္တယ္
I am happy in my life,work and communication.

IMG_20180317_194958.jpg
my photo