Introduction Myself(minhtet)

in #myanmar6 years ago (edited)

Introduction myself
image
▶Hello steemit! My name is min htet and i am from myanmar.I was born on the 1st January 1991. Which mean i am 27 year old now.I have got 3 siblings.Then I have got my mon and dad.
About Steemit
▶I heard a lot of about steemit from my friend @sawlwin and i am so excited to start here. I saw some post about steemit but i don't understand first. But ,I read Steemit Myanmar User Guide.pdf of Kachin Henry Aung.So finally I made an account here.
This is my first post on steemit and I am so excited.I will start my first online earning journey start from today.
Whish you all have a wonderful day. MARRY CHRISTMAS!!!!!!!!!
မိတ္​ဆက္​
▶Steemit မိသားစုဝင္​မ်ား အားလံုးမဂၤလာပါခင္​​​ဗ်ာ။
ကြၽန္​​ေတာ္​ steemit ​ေပၚကိုစတင္​​ေရာက္​ရိွလာတ့ဲ အထိမ္​းအမွတ္​အ​ေနနဲ႔ steemit platform ​ေပၚမွာရိွတ့ဲ memberမ်ားအားလံုး ကိုယ္​စိတ္​ႏွစ္​ျဖာက်န္​းမာခ်မ္​းသာက်​ပါ​ေစလို႔ ပထဦးစြာ ဆုမြန္​​ေကာင္​း​ေတာင္​းအပ္​ပါတယ္​။
ကြၽန္​​ေတာ္​ကခုမွ စတင္​အသံုးျပဳသူဆို​ေတာ့ အားလံုးနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ့ကိုယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​မိတ္​ဆက္​​ေပးပါ့မယ္​။မိတ္​ဆက္​မယ္​ဆို​ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္​းနာမည္​ကစရမွာ​ေပါ့​ေနာ္​။ဟုတ္​က့ဲ။

▶က်​ြန္​​ေတာ့နာမည္​က ​မင္​းထက္​ပါ။ကြၽန္​​ေတာ့ကို ျမန္​မာသကၠရစ္​ ၁၃၅၂ခုႏွစ္​၊ျပာသိုလဆုတ္​၂ရက္​​ေန႔ အဂၤါ​ေန႔မွာ​ေမြးပါတယ္​။အဂၤလိပ္​လိုဆိုရင္​​ေတာ့ Happy New Year လို႔​ေအာ္​က်ၿပီး သကာလ ​ေနာက္​၁၀မိနစ္​​ေနရင္​​ေမြးတယ္​လို႔အ​ေမက​ေျပာပါတယ္​။
1 Jan 1991​ေပါ့​ဗ်ာ။ကြၽန္​​ေတာ့အသက္​က​ေတာ ့ခုုဒီမိတ္​ဆက္​စာ​ေရး​ေနတ့ဲအခ်ိန္​ဆို ၂၇ႏွစ္​ျပည္​့ရန္​ ၆ရက္​အလို​ေပါ့​ဗ်ာ။
က်​ြန္​​ေတာ္​ steemit ကို ဘယ္​လိုစသိရိွခ့ဲလဲဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ့သူငယ္​ခ်င္​းကို​ေစာလြင္​က စၿပီး​ေျပာျပခ့ဲတာပါ။သူ​ေျပာျပလို႔က်​ေနာ္​ steemကိုစၿပီးစိတ္​ဝင္​စားခ့ဲပါတယ္​။
အစပိုင္​းမွာ steemit နဲ႔ပတ္​သတ္​တ့ဲ post​ေတြ​ေတြ႕​ေပမယ္​​့လဲက်​ေနာ္​သိပ္​နာမလည္​့ခ့ဲ​ေသးပါဘူး။ဒါ​ေပမယ္​့ ဆရာ kachinHenry Aung ရ႕ဲ Steemit Myanmar User Guide စာအုပ္​ကို ဖတ္​႐ႈၿပီးခ်ိန္​မွာ​ေတာ့ ဒီ​ေန႔ဒီအခ်ိန္​မွာက်​ေနာ္​ steemit အ​ေကာင္​့တစ္​ခုကို​ေအာင္​ျမင္​စြာ ျပဳလုပ္​ႏိုင္​ခ့ဲပါၿပီ။က်​ေနာ္​ရ႕ဲဒီစာဟာ ပထမဆံုး​ေရးသားတ့ဲမိတ္​ဆက္​စာ ျဖစ္​လို႔ မ်ားစြာစိတ္​လႈပ္​႐ွားရပါတယ္​။ဒီစာအ​ေပၚ ဘယ္​လို​ေတြမ်ား ျပန္​လည္​တုန္​႔ျပန္​မလဲဆိုတာ က်​ေနာ္​့အတြက္​​ေတာ့ အလြန္​စိတ္​လႈပ္​႐ွားစရာ​ေကာင္​း​ေနပါတယ္​။က်​ေနာ္​့ရ႕ဲ steemit ​ေပၚကို စတင္​​ေလွ်ာက္​လွမ္​းတ့ဲ​ေန႔ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေနာင္​လိုအပ္​သည္​မ်ားကို steemit ​ေပၚမွမိတ္​​ေဆြမ်ားမွလည္​းအကူအညီ​ေပးလိမ္​့မည္​ဟု​ေမ်ာ္​လင္​့မိပါတယ္​။ အားလံုး သာယာခ​်မ္​း​ေျမ့တ့ဲ​ေန႔​ေလး ျဖစ္​က်ပါ​ေစလို္​ ့ဆု​ေတာင္​းရင္​း
ရင္​ခုန္​စြာျဖင္​့ ........
@minhtet

Sort:  
Loading...

Congratulations @minhtet! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Loading...

Welcome, fri.