ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်

in #myanmar4 months ago

အဖေ့ရဲ့ ဓာတ်ပုံကိုပြပြီး
ဒါဘယ်သူလဲလို့ မေးခဲ့ရင်တောင်
ဒီပုံက ကျနော့်အဖေပုံလေဆိုပြီးပြောနိုင်လောက်တဲ့အထိ
အဖေ့ရဲ့မျက်နှာကို ကျနော်မမှတ်မိခဲ့ဘူး
ငုတ်တုပ်ထိုင်တတ်ခါစ လူမမယ်အရွယ်လေးမှာပဲ
အဖေက ဆုံးပါးသွားခဲ့တော့
အဖေ့ရဲ့မေတ္တာတွေကို ကျနော်ငတ်ခဲ့ရသလို
အဖေ့ရဲ့မျက်နှာ အဖေ့ရဲ့အသံတွေကို
ကျနော် သေသေချာချာမမှတ်မိပါဘူး
ဒါပေမဲ့ ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်။
ငါ့မြေးက သူ့အဖေနဲ့အရမ်းတူတာပဲ
ဆေးဆိုမကြောက်တတ်ဘူးဆိုတဲ့
အဖွားရဲ့ စကားသံတွေကြောင့်
ငါက ငါ့အဖေနဲ့တူတဲ့သားပဲဆိုတဲ့စိတ်နဲ့
အဖေ့လိုမျိုးသတ္တိရှိတယ်ကွဆိုပြီး
ဖျားတဲ့အခါ ဆေးသောက်ရတိုင်း
ဆေးလုံးတွေကို ဝါးစားပြီးမှ ရေ‌သောက်ဖြစ်တယ်
အခုချိန်ထိပါပဲ
ဆေးသောက်ရတဲ့အခါတိုင်း
ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်။
ဖခင်မေတ္တာအပြည့်အဝရတဲ့ ကလေးတွေကိုမြင်တိုင်း
ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်
အဖေ့ရဲ့ ညီအကိုတွေကို တွေ့မြင်ရတိုင်း
ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်
ရှိတဲ့ညီအကို(၃)ယောက် မကြာခဏဆုံမိတိုင်း
ကျနော် အဖေ့ကိုလွမ်းတယ်
လူမှန်းသိတတ်ခါစက စပြီးတော့
မင်္ဂလာခန်းမထဲကို မိဘမပါဘဲဝင်ခဲ့ရတဲ့အချိန်ရော
အခု ဒီစာကိုရေးနေတဲ့အချိန်မှာရော
အဖေ့ကို ကျနော် တကယ်လွမ်းနေရတာပါ။

Sort:  

!lol

Knock knock...
ERROR: Joke failed.

@mgmyominthu, You need more $LOLZ to use this command. The minimum requirement is 0.0 LOLZ.
You can get more $LOLZ on HE.