The "most Beautiful Mountains View" I have ever seen in my entire "Life"

in #myanmar6 years ago

Hi! all steemain
How are you all today..?

႐ွမ္​းျပည္​နယ္​ ​ေတာင္​ပိုင္​း မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕ ႐ွိ မိုင္​း႐ွဴး​ေတာင္​​ေပၚသို႔ အလည္​တ​ေခါက္​

I'm Ar Kar Kyaw @racer1

1516065531-picsay.jpg
Mountains top view 😍🗻🌄🌅

And I'm back with a new article about my "short trip" to "Mong Hsu Township" which is located in Myanmar South Shan State

It's all about my short trip with my firends to a beautiful Mountain Views of Mong Hsu ( also known as RUBY Land) which is located in small but peaceful **Mong Hsu Township (South Shan State Myanmar)
**
IMG_20170918_134708_HDR.jpg
With my friends☺

Yeah exactly
It's from** Mynamar**

It's was the most Beautiful Mountains View I have ever seen in my entire "life".

IMG_20170918_135029.jpg
Mountains top view😍

And wanna share some photos of Mountains view with my Steemit friends , followers and all Steemmit lover.

Ok let's start guys

First of all
I'm going to talk about the Mong Hsu Township.

IMG_20170918_134250_HDR.jpg
Beautiful Mong Hsu Township 🏡🏠

Mong Hsu is fill with natural beauty
Mountains Beauty🗻🌄🌅🌁
Fantastic Field 🌷🌴🌻🌺🍃💐
Romantic Weather❄☔⛄🌀☀⛅
Beautiful Waterfall⛲🚣🚤⛵🚢

Mong Hsu also famous course of ruby mines .
And Mong Hsu is the border between Myanmar and China

And Location....?

Location : 12 miles (20Km) of off road from Mong Hsu Township, Loilem District South Shan State Myanmar .

The Trip like a adventure trip .
You can't even climb with your car,
you have to rent (Off Road 4×4) car in Mong Hsu Township

IMG_20170918_134755.jpg
My friends😍

How much rent fee..?

Not too much
just 120000MMK for one ride
which is equal usd $90

How long it take to reach Mountain top..?

About 3 hours
Only 12 miles (20km) but 3 hours
Unbelievable right...?
Yeah it's a mountain off road

IMG_20170918_120522.jpg
Mong Hsu Township😍

How beauty it is..?

Here some photo of Mountains top view 🗻🌄🌅

IMG_20170918_134254_HDR.jpg
Mountains top view 😍

IMG_20170918_134312.jpg
It's me 😛

IMG_20170918_135044.jpg
Mountains view 🌄

IMG_20170918_134957.jpg
My friend😘

IMG_20170918_134615_HDR.jpg
With friends😊

IMG_20170918_120529.jpg
Township view 🏡

IMG_20170918_120522.jpg
Township view🏡

IMG_20170918_120546.jpg
Township view🏠

IMG_20170918_134356_HDR.jpg
Top view 🌄

IMG_20170918_135044.jpg
Mountain top view🌄🗻

IMG_20170918_135047.jpg
My friends😊😊

That's all for today guys.
Hope you enjoyed it.
And sorry for my bad English
Correct and advices me if i wrong.

Thank you for reading and enjoying photos

ဟဲလို, steemit members မ်ားအားလံုး မဂၤလာပါ
အားလံုး​ေန​ေကာင္​းၾကလားဗ်?

ကြၽန္​​ေတာ္​ အာကာ​ေက်ာ္​ @racer1 ပါဗ်
အားလံုးသိၿပီးသားပါ

ကြၽန္​​ေတာ္​ခု ​ေရးထားတဲ့ article ​ေလက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏွင္​့ ​ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ သူ​ငယ္​ခ်င္​း​ေတြ သြားလည္​ခဲ့တဲ့ မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕မွာ႐ွိတဲ့ မိုင္​း႐ွဴး​ေတာင္​​ေပၚ က ႐ႈခင္ ​ေလကို Myanmar Steemit Members မွားႏွင္​့ share ခ်င္​လို႔ပါ

​ေရာက္​ဖူးၾကတဲ့ မိတ္​​ေဆြ ​ေတြ ႐ွိသလို
​ေတာင္​​ေပၚႀကီးဆို​ေတာ့ ​ေထြ​ေထြထူးထူး မဟုတ္​​ေတာ့ မ​ေရာက္​ဖူးတဲ့ မိတ္​​ေဆြ​ေတြ မ်ားမယ္​ ထင္​ပါတယ္​။

ဟုတ္​တယ္​ဗ်
ပံု​ေတြၾကည္​့လိုက္​ရင္​ ျမန္​မာ ျပည္​မာ႐ွိတယ္​လို႔​ေတာင္​ မထင္​ရဘူးဗ်။

ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဘဝ မွာ အဲ့​ေလာက္​ထိ လွပတဲ့ ​ေတာင္​တန္​႐ႈခင္​ကို မိုင္​း႐ွဴး​ေတာင္​​ေရာက္​မွပဲ ျမင္​ဖူးတာဗ်။

ျမန္​မာႏိုင္​ငံသား ​ေတြ​ေတာ့ မိုင္​း႐ွဴးကို မသိတဲ့သူမ႐ွိသ​ေလာက္​ပါပဲ။
second ruby land လို႔လဲ ​ေခၚၾကတယ္​​ေလ။

မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕အ​ေၾကာင္​း ​ေလ နည္​းနည္​း​ေျပာရမယ္​ဆိုရင္​
မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕က တကယ္​ကို သာယာလွပၿပီး သဘာဝ အလွအပ​ေတြနဲ႔ ျပည္​့ဝတဲ့ ၿမိဳ႕ဗ်။

**​ေတာင္​တန္​႐ႈခင္​​ေတြလား.... ​က​ေလာ​ေတာင္​ အ႐ွံူး​ေပးရ​ေလာက္​တယ္​

လယ္​ကြင္​း ​ေလ​ေတြလား.... ​ေအာက္​ျမန္​မာျပည္​့​ေလာက္​​ေတာ့ စရင္​းထဲကို မထည္​့ဘူး

ရာသီဥတုလား......မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕ ​ေ႐ွ႕ Iceland ​ေတာင္​ ဘာမွမဟုတ္​ဘူးဗ်

​ေရတံခြန္​​ေတြလား..... angle fall ထက္​သာတယ္​**

ဟဲဟဲ နည္​းနည္​းမ်ားသြားပီးလား မသိဘူး but
တကယ္​သာယာတယ္​ဗ်။

မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕ က ​ေက်ာက္​တြင္​း​ေတြ​ေၾကာင္​့ နာမည္​ၾကီး တာလို႔​ေျပာရင္​လဲ မမွားပါဘူး
အင္​... ဒါနဲ႔ Myanmar နဲ႔ China နယ္​စပ္​​ေဒသလဲ ဟုတ္​​ေသးတယ္​ဗ်။

သူ႔ တည္​း​ေနရာ.. ...?

မိုင္​းရ​ႉးၿမိဳ႕ တည္​း​ေနရာ​ေတာ့ ​ေထြး​ေထြးထူးထူး မ႐ွိပါဘူး
မိုင္​း႐ွဴးလို႔ ​ေျပာလိုက္​ရင္​ အကုန္​သိၿပီ။
ဒါနဲ႔ တစ္​ခု႐ွိတာက ​ေတာင္​​ေပၚကို​ေတာ့ သိပ္​မသ္ိၾကဘူးဗ်။

​ေတာင္​​ေပၚက​ို​ေတာ့ မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕နဲ႔ ​12 miles ​သြားရ​ေသးတယ္​ဗ်။
​ေတာင္​​ေပၚလမ္း ကား​ေတြက​ေတာ့ ႐ို႐ို Honda တို႔ Hudai တို႔နဲ႔ သြားရင္​​ေတာ့ 1 mile ​ေတာင္​ ​ေရာက္​မွာမဟုတ္​ဘူး ​ေသခ်ာတယ္​။

4×4 Off Road ကား​ေတြမွ အဆင္​​ေျပတာ။

ကိုယ္​့ကားနဲ႔ သြားလို႔မရ​ေတာ့ ကားက ငွါးရပီ​ေလ။

ကားငွါးတာက ဘယ္​​ေလာက္​လဲ ...?

ကားက မိုင္​း႐ွဴးၿမိဳ႕မွာ ငွါးလို႔ရတယ္​ ဗ်။
တစ္​​ေခါက္​ကို 120000က်ပ္​
အသြားအျပန္​​ေပါ့ဗ်ာ..

​ေတာင္​ေပၚ​ေရာက္​မို႔ ဘယ္​​ေလာက္​ၾကညလဲ ဆို​ေတာ့...?

​ေတာင္​​ေပၚလမ္​းဆို​ေတာ့ သိတဲ့အတိုင္​
3 နာရီ​ေလာက္​​ေတာ့ သြားရတယ္​ဗ်။
မထင္​ရဘူး​ေလဗ်ာ ​ေနာ္​့..?
12 miles ကို 3နာရီဆို​ေတာ့
ဒါ​ေပမဲ့ တကယ္​ ၾကာတယ္​ဗ်။

ဟုတ္​ၿပီး ​ေတာင္​တန္႐ႈခင္​​ေတြက ဘယ္​​ေလာက္​လွပသလဲ...?

အဲ့တာ​ေတာ့ မ​ေျပာ​ေတာ့ဘူး ဗ်ာ
​​​ေအာက္​မွာပံု​ေတြလဲ show လိုက္​ပါ​ေတာ့

And here my social media Facebook link
we can be friend there too 👇
link: https://www.facebook.com/aakakyaw.bhandari

Finally I want to thank all of my follower upvoter and all steemit user ☺

Especially our Myanmar Steemit Community Members who guide me and who support me all the time

And I hope I'll have your support and advices to grow on steemit .....😍

I love steem😍
steem.jpeg

အဆံုးထိ ဖတ္​​ေပးသြားတဲ့ မိတ္​​ေဆြ​ေတြကိုလဲ ​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးပါလို႔

Myanmar Steemit Members မ်ားအား ​ေလးစားလ်က္​😍

Ar Kar Kyaw @racer1
MSC 101
Thank you Myanmar Steemit Community
Author : @racer1
Photo by : @racer1

let's GROW together guys💪

Sort:  

႐ႈ့ခင္​း​ေလး​ေတြသာယာတယ္​ဗ်ာ

What a nice illustrated post

I had no idea Myanmar was so beautiful, thanks for sharing.

Thank you so much for your command @silveready1

I enjoyed your trip on steemit vro it's awesome.

Thz you bro :-)

Welcome brother

ပို ့စ္ေကာင္းတစ္ခုပါ

​ေက်းဇူးပါ bro☺

အရမ္းမိုက္တယ္ အစ္ကို

Hello @blocktrades
Please check out my post and if you like
Please upvote my article with your powerful voting power
Thank you ☺