Introduction Myself to Steemit Community 1

in #myanmar6 years ago (edited)

DQmYztFFWUPVbmWkSHHLZ7fXtkXu6S9vfHXzpVktoa992Gf_1680x8400.jpeg
ကြ်န္ေတာ္အမည္က စိုးလင္းေအာင္ ျဖစ္ပါတယ္...!
ငယ္ႀကိဳးငယ္နာသိတဲ့လူေတြကေတာ့ အိုးစည္ ေပါ့ ခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းတစ္ခ်ိဳ႕က ခ်စ္ပုလို႔ေခၚတာေပါ့ (အရပ္ကလည္းပုတာကိုဗ်)

C343DF9F-0E97-43D4-867C-80510FEF6582.jpeg
😊😊😊..လူကလည္းေပါင္းစုံေပါင္းတာဆိုေတာ့ အမည္ေတြကလည္းေပါင္းစုံေပါ့..အမည္ေတြထဲမွေတာ့ အႀကိဳက္ဆုံးအမည္ကေတာ့ စိုးလင္း ဆိုတဲ့အမည္ပဲ ဘာလို႔လည္း စိုးလင္း အမည္ သုံးၿပီး စာသင္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အလုပ္လုပ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ကိုကြ်န္ေတာ္တယ္လို႔ထင္တယ္ဗ်... စိုးလင္းဆိုတဲ့အမည္ ကိုသုံးၿပီးေက်ာင္းတက္ခဲ့တုန္း ဘယ္တုန္းကလည္းဆိုေတာ့ ၇ ႏွစ္တန္ႏွစ္းတုန္းကေပါ့ ကြ်န္ေတာ္စာေတာ္ခဲ့တယ္ ...ဘယ္ေလာက္ထိေတာ္ခဲ့လဲဆို ရွားရွားပါပါး အဆင့္ ၂ထိ ရခဲ့ဖူးတယ္ ဗ်...ႂကြားတာ ..တစ္သက္နဲ႔တစ္ကိုယ္ အဆင့္၂တစ္ခါပဲရဘူးတာပါဗ်ာ..ႂကြားလက္စနဲ႔ဆက္ႂကြား အုံးမယ္ဗ်ာ...အဆင့္၂ရေတာ့ အိမ္ကအေဖက ဘာဆုခ်တယ္ထင္လဲ....ေပ်ာ္လိုက္တာမ်ားေျပာမေနနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္အႀကိဳက္ဆုံး စက္ဘီးေလးေပါ့ ၿပိဳင္ဘီးလို႔ ေခၚၾကတာပဲ ....ကြ်န္ေတာ့္ဘဝရဲ႕ ပထမဆုံး လက္ေဆာင္ပဲ ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္.....6B2DA0B2-ABA4-492F-9E15-8F6EFE354FF6.jpeg

soelinaung

Sort:  

ျမင္​ဖူးသလိုလိုပဲ

ကြီေခ်ာေညးေလ

အမွတ္တရေလးေပါ့ေနာ္

ဟုတ္ကဲ့ဗ် က်န္ေသး