ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္အားလပ္ရက္

in #myanmar6 years ago

မဂၤလာပါ Steemit မွ မိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာခ်မး္သာၾကပါေစဟု ဦးစြာဂါရ၀ႏႈတ္ဆက္ပါရေစ။
ဒီတစ္ပတ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ မၿပီးျပတ္ေသးေသာ အားလပ္ရက္အေၾကာင္းကို ဆက္လက္ေရးသားေဖာ္ျပပါရေစ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့ဆရာသမားကို လိုက္ခဲ့ဖို႔ေျပာခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ မနက္ျဖန္မနက္ဘယ္အခ်ိန္ထြက္မလဲေမးကာ ျပင္ဆင္စရာရိွသည္မ်ားကို ျပင္ဆင္ရေပေတာ့သည္။ဆရာသမားကလည္း မနက္(၅)နာရီတြင္ စတင္သြားၾကမည္ဟု ေျပာထားသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ညဦးကတည္းက ျပင္ဆင္စရာရိွသည္မ်ားကိုျပင္ဆင္ထားကာ ေစာေစာစီးစီးအိပ္ယာ၀င္ကာ အနားယူခဲ့ရပါေတာ့သည္။

rain-wallpapers-full-hd-For-Desktop-Wallpaper.jpg

Image Credit Source

ကၽြန္ေတာ္လည္းအိပ္ၿပီဆိုကတည္း ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္သြားသည္မွာ ညသန္းေခါင္ယံအခ်ိန္တြင္ “တေ၀ါေ၀ါ” ဆိုေသာအသံႀကီးကိုၾကားမိသည္ႏွင့္ အိပ္ယာကခ်မ္းစိမ့္စိမ့္ျဖစ္လာသျဖင့္ လန္႔ႏိုးလာခဲ့ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္စိုးရိမ္မႈေတြျဖစ္လာခဲ့မိသည္။မနက္ဘက္ အခုလုိမိုးရြာပံုမ်ိဳးနဲ႔ဆို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခရီးထြက္ဖို႔သိပ္အဆင္ေျပႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ခရီးသြားမည့္ေနရာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ရခိိုင္ရိုးမတစ္ခုျဖစ္ေသာ အမ္းၿမိဳ႕နယ္ အပိုင္တြင္ရိွေသာ မအီစက္ေတာ္ရာသို႔ ဘုရားဖူးသြားရန္တိုင္ပင္ထားၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔ သြားမည့္ေနရာသည္ ရခိုင္ရိုးမတစ္ခုျဖစ္ေသာ အမ္းရိုးမေပၚသို႔ သြားေရာက္ရမည္ျဖစ္ပါသည္။ထိုရိုးမေတာထဲတြင္ ဗုဒၵ၏ေျခရာေတာ္တစ္စံုရိွပါသည္။ထုိေနရာသို႔သြားေရာက္ရမည့္ေနရာမွာ လမ္းကေျမသားလမ္းႀကီးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိုးရြာထားလွ်င္ဘယ္လုိမွ အဆင္မေျပႏိုင္ေတာ့ပါ။ထိုအေၾကာင္းအရာမ်ားကို စဥ္းစားမိကာ ကၽြန္ေတာ္လည္း အလြန္စိတ္ပ်က္မိပါေတာ့သည္။ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထင္ျမင္ခ်က္တစ္ခုကို ဖမ္းဆုပ္လိုက္ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔မနက္ျဖန္ခရီးသြားဖို႔အစီအစဥ္က ပ်က္သြားေပလိမ့္မည္။ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္လည္း ေနာက္ထပ္ေကာင္းမြန္စြာဆက္အိပ္ေပေတာ့မည္ဟုပင္ျဖစ္ပါေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ားအိပ္ေမာက်သြားသည္ မသိေတာ့ပါ။ကၽြန္ေတာ့ေဘးမွ ဖုန္းမွ Ring Tone သံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ဖုန္းကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ဆရာသမားမွ ဖုန္းဆက္လာျခင္းျဖစ္ပါသည္။ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဇြဲအားထက္သန္စြာပင္ ဆရာသမားအား “အစီအစဥ္ပ်က္သြားသည္ဆိုေသာ အေၾကာင္းကို ဖုန္းဆက္တာလား” ဟုပင္ ေကာက္ကာငင္ကာေမးလိုက္ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ့ဆရာသမားကလည္း မေလ်ာ့ပါဘူး “ဘုရားကိုမသြားျဖစ္ရင္လည္း ေနာက္တစ္ေနရာကိုသြားမယ္ကြာ” ဆိုၿပီး မရမက အိပ္ယာကႏိုးေနပါေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘယ္လိုမွျငင္းမရေတာ့ဘဲ အိပ္ယာမွထလိုက္ရပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္အိပ္ယာကထၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ ၊ သြားတိုက္ကာ ခရီးသြားဖို႔ျပင္ဆင္လိုက္ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္လည္းျပင္ဆင္ၿပီး သိပ္မၾကာပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္ဆရာသမားမ်ားႏွင့္ ဒရိုင္ဘာတုိ႔အိမ္သို႔ေရာက္ခ်လာကာ ကၽြန္ေတာ့အားလာေခၚၾကပါေတာ့သည္။ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မနက္(၆)နာရီခြဲ အခ်ိန္ေလာက္တြင္ ခရီးစတင္ထြက္ျဖစ္ၾကပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္လည္း ကားေပၚတက္ကတည္းက ညကမိုးရြာထားေသာေၾကာင့္ လမ္းေဘး၀ဲယာမ်ားကိုသာ စူးစမ္းၾကည့္ေနပါေတာ့သည္။ဘယ္ေနရာကေတာ့ ဘယ္ေလာက္စိုေနတယ္ ၊ ဘယ္ေနရာကေတာ့ သိပ္မစိုပါဘူး အစရိွသည္ျဖင့္ ၾကည့္ရႈကာ မိုးရြာထားေသာအေျခအေနမ်ားကို စူးစမ္းမႈျပဳလုပ္ကာ လိုက္ပါလာခဲ့ပါေတာ့သည္။

2759415_c1dee92f.jpg

Image Credit Source

ကၽြန္ေတာ္ထိုသို႔စူးစမ္းေနခ်ိန္တြင္ မိုးရြာၿပီးေရအနည္းငယ္တင္က်န္ရစ္ခဲ့ေသာေနရာမ်ားကိုေတြ႔လွ်င္ စိတ္ညစ္ကာေနခဲ့ပါေတာ့သည္။ထိုမွတစ္ဆင့္ဆက္လာလွ်င္လည္း မိုးရြာထားဟန္မရိွေသာေနရာမ်ားကိုေတြ႔လွ်င္ စိတ္အားတက္မိျပန္သည္။ထိုသို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း လိုက္လာခဲ့သည္မွာ အေတာ္ေလးခရီးေပါက္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔(၃)နာရီခန္႔ ကားစီးလာၿပီးေနာက္ မအီၿမိဳ႕သို႔ေရာက္ရိွလာခဲ့ပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္သို႔ မအီၿမိဳ႕သို႔ေရာက္ၿပီး ဆိုင္တစ္ဆိုင္တြင္ မနက္စာစားဖုိ႔၀င္ေရာက္နားခိုၾကပါေတာ့သည္။

golden-myanmar-restaurant-bagan-guide-maps-address-opening-hours-dining-bagan-tourist-attractions-tourist-information-where-to-eat-old-bagan-5-760x432.jpg

Image Credit Source

ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆိုင္တြင္ စားစရာမ်ားမွာယူကာ ဘုရားသို႔သြားေရာက္ဖို႔ရန္အတြက္ ညကရာသီဥတုအေျခအေနမ်ားကိုစံုစမ္းလိုက္ေသာအခါ ေဒသခံမ်ားက ညကသူတို႔ဆီတြင္ မိုးရြာျခင္းလံုး၀မရိွဟုျပန္လည္ေျဖၾကားၾကေတာ့ အတိုင္းမသိ၀မ္းသာသြားခဲ့ရပါေတာ့သည္။
မအီၿမိဳ႕တြင္ မိုးရြာသြန္းျခင္းမရိွခဲ့ပါက ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ေျခေတာ္ရာသို႔သြားေရာက္ရန္အဆင္ေျပႏိုုင္သည္မို႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း စားစရာရိွသည္မ်ားကို ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္လက္စသတ္ကာ ျပန္လည္ထြက္ခြာၾကပါေတာ့သည္။မအီၿမိဳ႕မွ စတင္ထြက္ခြာၿပီး (၁၅)မိနစ္ခန္႔ၾကာေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အမ္းရိုးမ၏ေတာင္ေျခရင္းသို႔ ေရာက္ရိွသြားပါေတာ့သည္။ထိုတြင္စတင္ သတိထားမိသည္က ညကမိုးရြာထားေသာ အေျခအေနမ်ားလံုး၀မေတြ႔ရသျဖင့္ မ်ားစြာ၀မ္းသာရပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အေျခအေနေကာင္းသည္ႏွင့္ ေတာင္ေပၚကိုစတင္တက္ၾကပါေတာ့သည္။ေတာင္ကိုတက္ဖို႔ ေတာလမ္းကေလးမ်ားအတို္င္း ကားလမ္းေဖာက္လုပ္ထားသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ခရီးထြက္လာရသည္မွာ လြန္စြာစိတ္ၾကည္ႏူးစရာျဖစ္ေနခဲ့ပါေတာ့သည္။

3205_medium.jpg

Image Credit Source

ေတာင္တက္လမ္းမ်ားမွာလည္း ညကမိုးရြာထားျခင္းမရိွေသာ္လည္း အရင္ရက္မ်ားကရြာထားဟန္ရိွပါသည္။ေတာင္တက္လမ္းမ်ားမွာ အရင္ကလုိဖုန္ထူထပ္ျခင္းလံုး၀မရိွပါဘဲ လမ္းမ်ားတင္းမာေနကာ အေတာ္ပင္ေကာင္းမြန္ေနသည္ကိုေတြ႔ရိွရပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာင္ေပၚတက္သည္ဆိုသည္ႏွင့္ ေတာင္၏ျမင့္မားမႈေၾကာင့္ထင္ပါသည္ နားမ်ားပင္နည္းနည္းအူခ်င္သလို ခံစားမိလာသည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ သမင္လည္ျပန္ၾကည့္မိခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔တက္လာခဲ့ေသာ ေျမသားလမ္းမ်ားကို ေတာင္ရဲ႕ေအာက္ဘက္တြင္ ေျမြလိမ္ေျမြေကာက္ပံုစံမ်ိဳးျဖင့္ ေတြ႔ျမင္ရသည္မွာ လြန္စြာသာယာေသာ သဘာျမင္ကြင္းကေလးမ်ားျဖစ္ေနပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆက္လက္ခရီးဆက္လာခဲ့ရာ ေတာင္ႀကီးမ်ားမွာလည္း တစ္လံုးထက္တစ္လံုးပိုမိုျမင့္မားလာေပေတာ့သည္။ေတာင္ေပၚတြင္ရိွေသာ သစ္ပင္ႀကီးမ်ားမွာ ေျဖာင့္မတ္ကာအလြန္ျမင့္မားေသာအပင္မ်ားျဖစ္ေနေပေတာ့သည္။

4029530129_1d5f7511cc_b.jpg

Image Credit Source

ေဘးပတ္၀န္းက်င္တြင္လည္း ၀ါးရံုပင္မ်ားျဖင့္ ျပည့္ႏွက္ေနသည္ကို ေတြ႔ျမင္ခဲ့ရပါေတာ့သည္။တစ္ခါတစ္ခါေဘးမွ ေခ်ာက္ကမ္းပါးႀကီးမ်ားမွာလည္း နက္ရိႈင္းစြာရိွေနသည္ကို အသည္းယားဖြယ္ရာ ေတြ႔ျမင္ၾကရျပန္သည္။ေတာင္ေပၚတြင္ေတာ့ ေနေရာင္မ်ားကိုသိပ္မေတြ႕ရပါဘဲ အရိပ္မ်ားျဖင့္ပင္ျပည့္ႏွက္ေနပါေတာ့သည္။ေတာင္ေပၚမွၾကည့္ရႈလိုက္လွ်င္ ဟိုးခပ္လွမ္းလွမ္းေတာင္ထိပ္မ်ားတြင္ ေတြ႔ျမင္ရေသာျမဴခိုးမ်ားကို ျမင္ရသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေကာင္းကင္ယံသို႔ေရာက္သြားၿပီဟုပင္မွတ္ယူမိခဲ့ပါေတာ့သည္။
ဤမွ်သာယာလွပေသာ အမ္းရိုးမေပၚသို႔ခရီးထြက္ရျခင္းမွာ စိတ္ၾကည္ႏူးကာေပါ့ပါးလန္းဆန္းေနပါေတာ့သည္။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတာင္ေပၚတြင္ နာရီ၀က္ခန္႔သြားမိေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဖူးခ်င္လွေသာ ဘုရားသို႔ေရာက္ခါနီးသို႔ပင္ရိွလာပါေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္၏ အားလပ္ရက္ခရီးစဥ္အား ဤတြင္ေခတၱနိဂံုးခ်ဳပ္ပါရေစ။
စာဖတ္သူမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစဟု ဆုေတာင္းရင္း-

Writter @theinzawlin
MSC - 128

Sort:  

႐ိုးမဆိုပဲ အရမ္းသာယာမွာပဲ ပံုေတြ ႐ိုက္ခဲ႔ရမွာ ကိုသိန္းရ ကိုယ္တိုင္႐ိုက္ေတြေလာက္ မိုက္ပါ႔မလား😁

ကိုယ္တိုင္ရိုက္တာေတြ ေနာက္တစ္ေခါက္ဆိုတင္ေပးပါ့မယ္ မမ

အားလပ္ရက္ခရီးစဥ္ေလးကို ဘုရားဖူးဖို႔ေရြးခ်ယ္လိုက္လို႔ သာဓုပါဗ်ာ

ဘုရားဖူးျပီးတစ္ျခားေနရာေတြလည္းပါဦးမယ္ ဆရာရယ္

ခရီးစဥ္ကို အေသးစိတ္ေရးထားတာ စိတ္ဝင္စားဖို့ေကာင္းပါတယ္

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ် အခုလိုအားေပးတဲ့အတြက္

အားလပ္​ရက္​ခရီးသြားတာ​ေကာင္​းပါတယ္​...စာဖတ္​ရင္​းပံုၾကည္​့ရတာဖတ္​လို႔​ေကာင္​းတယ္​....

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အစ္မ ေနာက္တစ္ေခါက္မွ ကိုယ္တိုင္ရိုက္ပံုေတြ တင္ေပးပါ့မယ္ဗ်

အားလပ္ရက္ေလးကုိေရးထားတာ အရမ္းသက္ရပ္ပါ၏

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ် ကိုေအးခ်မ္း

အမ္းၿမိဳ႕ေလးက သာယာပါတယ္
ေရာက္ဖူးသည္ အမ္းၿမိဳ႕

အမ္းျမိဳ႕နဲ႔ မအီၿမိဳ႕ၾကားမွာ တည္ရွိတာပါ ဘုရားက

ကိုယ္ေတာင္ ေရာက္သြားသလိုပါပဲဗ်ာ😊😊

တကယ္ႀကီးလားဗ် ကိုလြမ္း

အမ္းရိုးမ လမ္း ေတြက မိုးတြင္းဆို ေတာင္ျပိဳတာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္ လမ္းလည္းပိတ္တတ္တယ္

ဒါေပမယ့္ ေတာင္ေတာင္ရွ ု ့ခင္းေတြကေတာ့ အရမ္းသာယာလွပါတယ္ဗ်

ဟုတ္ပါတယ္ အစ္ကိုရယ္

ေရးသားတင္ျပတဲ႔သူကေတာ္ျပီးျပည့္စံုေတာ့ ကိုယ္တိုင္ေရာက္သြားသလို ခံစားရပါတယ္

ဟုတ္ ေက်းဇူးပါ အစ္မ

အကို႔ဆရာစိတ္ကေတာ့ ညီသေဘာက်မိတယ္
ညီလည္းအဲလိုဘဲ သြားမယ္ဆို သြားကို သြားရမွ ေက်နပ္တာ
ဟီး

ဟုတ္တယ္ ညီရယ္ ဆရာသမားက သြားမယ္လို႔ေျပာထားရင္ တားလို႔ကိုမရေတာ့ဘူး

ဘုရား‌ေ ျခ‌ေတာ္‌ရာကို ဖူးခြင္‌့ရတာ ကုသိုလ္‌ထူးပါတယ္‌ညီ။

မၾကာမၾကာကို သြားျဖစ္ပါတယ္ဗ်

လာလည္အံုးမယ္ဗ်ာ

ႀကိဳေနပါ့မယ္ဗ်

သြားခ်င္​စိတ္​​ေပါက္​​ေအာင္​​ေရးႏိုင္​တယ္​ဗ်ာ.

လုပ္ျပီ ဆရာသမားေလးက