You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Wartime Diary. Day 56

in #mywartimediary2 years ago

Я стараюсь, і не виходить. Стає тільки гірше. Таблетки не допомагають. Я наче в пастці. Хочу як раніше, цілими днями щось робити із волонтерами, так я не мала часу думати і спала вночі. а мушу працювати. Не уявляю, куди діти одні і ті ж думки,, особливо вночі 😞

Sort:  

Є цікаве дослідження за 2017 рік. Там замість сеансу психотерапії респонденти щодня 25 хвилин грали в тетріс. Результат був не на багато гірше ніж психологічна консультація. Можна загуглити деталі

Крім цього є багато різних вправ на дихання, де основне завдання акцентуватись на ньому роблячи видих свідомо довшим.

Мене спасає йога, пранаями і досвід. А починав я з бігу (тут підійде будь-яке дозоване фізичне навантаження). Варіант розвантажити розум через тіло - найлегший і найправильніший.

Є "вишукані" техніки через самонавіювання. Можна постійно повторювати собі "стоп фрази" коли не виходить справитись із навантаженням. Наприклад, "соберись тряпка", "зі мною все добре, я в безпеці" що більше підходить.

А взагалі, операція/наркоз під час війни це ще той стрес. Треба дати собі відпочити. Можна дозовано - пішов прогулянки, свіже повітря і МІНІМУМ НОВИН.

таблетки краще знижувати дозу і припиняти. Вони гарні в короткостроковому використані, а у нас, нажаль, все не на тиждень...

Наркоз я якраз добре переношу, і заживає на мені швидко. А от решта.... Пробувала стоп фрази, дихання (скачала VOS), візуалізацію, Candy Crash, цілу таблетку замість третини (я їх кілька тижнів не пила). Сьогодні спробую хоч якусь фізкультуру для "верхньої частини". Заодно зігріюсь. І так, сьогодні я від ранку без новин. Сподіваюсь не зірвуся )

На рахунок новин - взагалі молодці!!! Зараз це гірше наркотика, оновлюєш сторінку раз за разом.

Як із книгами? Можна спробувати відволікання за допомогою ЦІКАВИХ фільмів і книг. Перед сном може спрацювати.

Оце дуже точно щодо наркотика. Ти розумієш, що це не правильно, що це шкодить, але чомусь продовжуєш. Найважче це відірватись і зібратись в кулачок.

Вчора на ніч читала інструкції від ліків ) Книгу поки що не знайшла підходящу.

Дякую за коментарі! Приємно з кимось поговорити 💙

Книгу - Будь-яку художню із цікавих...

1984
Лезвие бритвы - Єфремова
Таис Афинская - Єфремова
Чайка по имени Джон Левингстон - Ричард Бах
Иллюзии, или Приключения Мессии - Ричард Бах
Альфред Бестер «Тигр! Тигр!»
Собаче сердце Достоєвського
Кайдашева сім'я - Котляревський

Те, що і дійсно цікаве, іна згадку прийшло відразу.

Дякую, цікавий список. Дещо з цього читала.

Може справді варто пошукати художню книжку, а то ті дві, які я читаю, на навколонаукову тему.

Основна ціль книги, у Вашій ситуації, відволікти увагу і забити короткотривалу память, щоб було менше неприємних спогадів. Не думав, що буду це радити, можуть підійти навіть серіали :)