COME MAKE WE PLAY SMALL MAKE WE DASH YOU SBD.

in #naijapidgin6 years ago (edited)

Naijapidgin Admin 20180226_141406.jpg

My country people I trowey salute for unah o.
How unah dey ? How unah take d hold body for this we change?
We don land again with another ogbonge package, today make we play small game

I know say my country people nah happy people DAT nah y even when them thief our money we go take the thing play do comedy skit.

After all them say all work and no play nah him make jack dull boy.

SO NAH D GAME B THIS

I go start sentence, another person go use the last word for my comment make he own sentence for a new thread no be my thread o, e go continue like that.

EG:
Comment 1: Today na Saturday again
Comment 2: Again person go need go market
Comment 3: market get everything you want buy....

E go continue like that.

The first comment, 20th comment, 40th comment and last person to comment go win SBD .

To participate you go follow this small rules.
you go first upvote, resteem and follow naijapidgin so that other people go see am.

The sentence wey we go take start na

I TOO GBADU STEEMIT .

Make you rush go comment

Nah @oliverwilliams and @zizymama with @naijapidgin people bring this one.

IMG_20180215_155325_695.jpg
@mittymatze give us dis fine avatar

Sort:  

Phone don become gold o. See as we dey use am mine money for here.

Here na to follow the last comment wey people coment

comment wey have to make sense

Wahala dey for una if una no sabi pigin

Pidgin na wetin we sabi yarn wella for naija

Naija pidgin on steemit nah to talk how the matter be for broken english

Use your iroro (brain) before water pass garrison.

Garrison nah where water pass garri

Garri dey ep people belle these days o, no be small

small garri no dey do me in fact na like 3 cups dey warm my belle

I too gbadu steemit

Steemit na baba

Na you be first comment wey get am. Congratulations. You go get SBD from us this night

Steemit nah baba to bless his son and daughter with sbd

I too gbadu steemit

Steemit the provide money

After i buy watin i wan buy from market finish na cooking tins nai get am

Am going to the bathroom to fetch water abeg?we no get light since two days

Steemit dey make ppl dey joli

am going lbathroom go fetch water abeg? We no get light since two days

😁😁😁😁😁😁

STEEMIT DEY ROCK MY BELLE

Steemit dey motivate me

@tutufaith don start am. Make una continue on her. No rush to comment check who dey get an follow am for back

Baba wey no get resemblance

Resemblance na for twins

@haryour make am for your own thread no be for here.

I gotcha

Na so. Second comment. Make una continue like that

Resemblance na for twins

Third better comment wey dey follow rule

Twins fit be boy and girl

Fourth commenter wey dey follow rule.

Girl no fit come die for this we change.

Change era naim we dey so

Fifth comment wey dey follow rule. @rosyblessing your comment go be new thread

Twins plenty for my school

To be unique among others

Others might not go to Owerri but am definately going

Go or no go me na money my fine body dey find this season

Now nobody wan talk again oooo

No be una vote the change enter

Enter okada or motor

Motor now na gold o

Olodo na watin Dem dey call dull pikin

O o o wetin dey do my phone

Phone na watin I dey take run steemit

Steemit pay wella if you get connection

Phone wen don spoil

Connection wey dey smooth

Smooth like smoothie

Smoothie na food

Food sweet pass sex

Food when no dey belle full person

Person like you go like food oo

O yes switmag

O nau wetin dey do network

Network for my area sweet

Sweet na understatement self.

Sweet na Jedi jedi

Jedi jedi dey worry my nebo since

@paigegirl comment na im be the fifth comment wey dey follow the gist. Una dey enjoy una self no but before you make comment check who dey follow the thread correctly start from im last word. @paigegirl last word na change

@switmag you dey enjoy yourself. No worry something go dey for you 😁😁

School no dey pay money

Change no be school. Edit am

School no be money I beg free me.

@paigegirl nah him get d Las better comment, make we check am out before we comment and make we no forget to resteem and upvote too

change wey buhari promise us?

Us na sister to "we"

Change dey constant for all man

Man must to huzzle before he chop

Chop wey go belleful person

Person wey no come follow change nko..

Us ke na only you him promise

Promise wen no get head sef

promise? Abi nah lie Dem d lie give everybody for we country

Steemit provide the opportunity for me to express myself through writing.

Writing be the only way for steemit wey you sabi win money

Check my comment were I stop nah em u go use start

Start wetin you no fit finish,na your body go hear am

Hy @naijapidgin
I am happy with your promotion about your country
Greetings know from me from acheh sumatra

Thanks for the compliment
We are glad

I am also glad to be acquainted with you @jeaniepearl

many people never know say stemmit know be scam

Scam na for just short period of time,if e tail small,they go enter double wahala

Wahala small for wetin dem go enter.

Congratulations @naijapidgin!
Your post was mentioned in the Steemit Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 1 with 82 comments

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on Steemit, feel free to vote for my witness! You can do it here or use SteemConnect

I dey greet una from Enyimba city!!
Na tyte package be dis o!

o boy, see pidgin

pidgin wey dey trend for obodo naija

Naija na where better person dey leave