De dag van OPA-Grendel 09-06-18

in #nederlands6 years ago

Je hebt godverkanarie je ogen nog niet open, of het gezeik begint al. Immigranten pakken Duits meisje, aanslag in een of ander ver land waar moskeegangers zijn opgeblazen door extreme islamisten, knettergek wordt je ervan. En wat nog erger is, is dat men weigert de islam ervoor verantwoordelijk te stellen. Het heeft nooit iets met islam te maken, want dat is een vredelievende religie, en die moeten we accepteren, zo wil men ons doen geloven. Ik kan daar met mijn pet niet bij. Immigratie en islam verdedigen alsof het je eigen kinderen zijn, met dat verschil, dat je met het verdedigen van deze twee, je kinderen juist in gevaar brengt. Ik schets je het volgende;

-Goedemorgen, je woont leuk hier.
*Dankjewel, wat kan ik voor je doen?
-Even aan de kant blonde, ik kom hier wonen.
*Hier wonen? Mijn man kan elk moment thuiskomen hoor?
-Je bedoelt die man met die blauwe stropdas? Sja, die heb ik net onthoofd, geloofde niet in Allah, vandaar. Ik zie trouwens dat je dochters hebt, die kleine, die wil ik wel als vrouw. Moet wel even de schaamtuin worden gekapt, want ja, ze mag er natuurlijk niet van genieten wanneer ik hem naar binnen prak. Heb je trouwens nog schapenweides hier in de buurt waar ik even een lammetje kan kelen? Ik mag alleen vlees eten van dieren die in hun eigen bloed zijn verzopen. Je zoon lijkt me wel wat wijverig, maar dat komt mooi uit, ik zag een hoge flat hier vlakbij, flikker ik hem straks daar even vanaf. Als je nu ff wil gaan koken, de zon komt bijna op, en voor die tijd wil ik wel vol zitten. En voor ik het vergeet. Voortaan ben je nog maar de helft waard van wat ik, de man, waard ben. En nou chop, chop, de handjes laten wapperen, maar doe wel een hoofddoek om, anders ben ik genoodzaakt je verrot te beuken.

Ik hoor je al denken, is OPA nou helemaal van het padje gefietst? Nou nee, en als je dit net zo idioot vindt als dat je het hoort te vinden, dan ben je prima in orde. Ben je echter één van die gasten, die te hand en te tand deze waanzin verdedigt, dan zou ik eens gaan navragen wat er tijdens je geboorte is misgegaan. Te weinig zuurstof, je vanaf een metertje of anderhalf een paar keer laten stuiteren? Zou kunnen en een hoop verklaren.

En natuurlijk zullen de figuren die het niet willen zien zeggen, dat ik alles uit zijn verband ruk, en dat dat allemaal uit de context is gehaald. Tegen die gasten zou ik willen zeggen, werp eens een blik op Iran, en zie hoe de dappere vrouwen daar strijden om het recht te krijgen geen hoofddoek te hoeven dragen. Alleen al dat, is een strijd die al meerdere vrouwelijke gevangenen heeft opgeleverd. Of naar Saudi Arabië, waar nog regelmatig homo's worden opgehangen, en vrouwen worden gestenigd, daar waar de sharia, dus al die waanzin, gewoon wet is.

Ben je dus een verdediger van deze waanzin? Ga je schamen, ga je heel diep schamen. Nooit zal ik accepteren dat een vrouw de helft waard is van een man. Dat het rechtvaardig is om vrouwen te slaan, kinderen te misbruiken, homo's te doden, Joden te doden, en eigenlijk alles wat niet moslim is te mogen doden, nooit of te nimmer zal ik die waanzin accepteren, en als mij dat in jouw ogen een nazi maakt, dan zij dat maar zo.

En even als afsluiting dit keer speciaal voor de vrouwtjes, gooi je haar los, wees baas over je eigen moestuin, en denk aan OPA.

OPA-Grendel-De dag van.png

Sort:  

beste opa grendel,
prettig kennis te mken en na het drogen van mijn lachtranen wil ik laten weten dat ik er net zo over denk dat cultuurtje heeft een heel hoog belachelijk gehalte en erg mannelijke kijk op dingen. Dingen ja zo zien zij ons DE VROUW.
Ik blijf baaas over mijn flamoestuin en zeg: OPA RULES
fijn weekend untill we meet again on the highway of steem.
Groeten
Britt

Dankjewel, meer tijd momenteel, dus regelmatig komt er een nieuwe OPA op Steemit ;)