Zaczęte - nieskończone / Started - infinite

DSCF0026.JPG

[PL] Bardzo lubię dziergać na drutach i szydełku, robię to od najmłodszych lat. Niestety mam takie dni, kiedy nie jestem w stanie nic robić, a zaczęte robótki trafiają do pudła i czekają aż nadejdzie lepszy czas i wreszcie zostaną skończone. Większość z nich jednak zostaje spruta i robótki zaczynam od nowa - zwykle robię wtedy coś innego. Ale są takie prace, które mimo że są zaczęte mają szanse doczekać się skończenia. Poniżej przedstawię prace, które jeszcze mają szanse na to, że zostaną skończone.

[EN] I really like knitting and crochet, I do it from an early age. Unfortunately, I have days when I am unable to do anything, and the works I have started get to the box and wait for the better time to come and finally they will be finished. Most of them, however, are sprinting and I start work from scratch - I usually do something else. But there are works that, although they are started, have a chance to end. Below I will present the works that still have a chance that they will be finished.

1. Szara kamizelka robiona na szydełku / Gray vest made crochet

DSCF0037.JPG

DSCF0042.JPG

[PL] Kamizelkę zaczęłam robić ponad trzy lata temu. Wzór nie jest trudny i szybko się nim robi. W tamtym czasie akurat byłam bez pracy i jak na złość jeszcze trafiłam do szpitala na operację. Kiedy wróciłam do domu, aby poprawić sobie humor , zaczęłam robić tę kamizelkę. Zrobiłam tył, dwa przody razem z wycięciami przy szyi i zaczęłam zszywać części. Problem w tym, że nie zostawiłam otworów na ręce - po prostu zszyłam całość 😱. Tak mnie to zdenerwowało, że robótka wylądowała w pudle. Obecnie kamizelka ma najmniejsze szanse na to, że zostanie skończona 😟.

[EN] I started the vest over three years ago. The pattern is not difficult and it is done quickly. At that time, I was just out of work and I was hospitalized for surgery for anger. When I returned home to improve my mood, I began to make this vest. I made the back, two fronts along with the notches at the neck and began to stitch parts. The problem is that I did not leave holes in my hands - I just stitched the whole 😱. It made me so upset that the piece of work landed in a box. Currently, the vest has the slightest chance of being finished 😟.

2. Niebiesko - biały sweter robiony na szydełku / Blue and white sweater made crochet

DSCF0046.JPG

DSCF0050.JPG

[PL] Sweter składa się z małych elementów robionych na szydełku. Elementy te są od razu zszywane. Kiedy zaczęłam go robić miałam już nową pracę, ale stres związany z nowym otoczeniem, nawałem obowiązków spowodował, że nie miałam już siły na robienie tego swetra - trafił on do pudła. Ale jest spora szansa , że do niego wrócę i go skończę.

[EN] The sweater consists of small elements made of crochet. These elements are sewn together immediately. When I started doing it, I had a new job, but the stress associated with the new environment, the incursion of duties meant that I no longer had the strength to make this sweater - it hit the box. But there is a good chance that I will come back to him and finish him.

3. Zielony sweter robiony na drutach / A green knitted sweater

DSCF0052.JPG

DSCF0057.JPG

DSCF0056.JPG

[PL] Ten sweter zaczęłam robić, ponieważ miałam już dość niepowodzeń z moimi poprzednimi robótkami - kamizelką i swetrem robionymi na szydełku. Przerzuciłam się na druty. I wszystko szło bardzo dobrze, ale któregoś dnia stwierdziłam, że sweter nie wyszedł tak jak myślałam, a w ogóle to mi się nie podoba - sweter trafił do pudła. Myślę, że ma on największe szanse na skończenie - zostało tylko wszyć rękawy.

[EN] I started doing this sweater because I was tired of failures with my previous work - a vest and a sweater made crochet. I switched to the wires. And everything went very well, but one day I realized that the sweater did not come out as I thought, and I do not like it at all - the sweater hit the box. I think that he has the best chance of finishing - only the sleeves are sewn up.

4. Trzy kolorowa narzuta robiona na szydełku / Three colorful bedspread made crochet

DSCF0062.JPG

[PL] Nad tą narzutą pracuje obecnie i na pewno ją skończę - jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej pracy i mimo, że robię ją dość długo to wciąż nie tracę do niej zapału 😀 .

Pisząc tego posta doszłam do wniosku, że kiedy mam zły okres w życiu, albo jestem przygnębiona to nie jestem w stanie nic robić na drutach czy na szydełku. Kiedy mam bardzo dobry okres i wszystko się w życiu układa to nie mam z tym problemu, np. te swetry z pierwszego zdjęcia - każdy z nich zrobiłam w ciągu dwóch tygodni, a robiłam je z mojej głowy - wyliczenie odpowiedniej liczby oczek, układ wzorów, łatwiej się robi z wzorów z katalogów, no i mniej czasu się traci na projekt bo wszystko jest w opisie. Robótki ręczne to jednak ciężka praca i jeżeli nie lubi się tego robić to lepiej dać sobie spokój.

[EN] I am working on this overhead now and I will definitely finish it - I am very positive about this work and although I do it for quite a long time I still do not lose my enthusiasm 😀.

Writing this post I came to the conclusion that when I have a bad period in my life, or I am depressed, I am unable to do anything on knitting or crochet. When I have a very good period and everything is in my life, I do not have a problem with it, for example, these sweaters from the first photo - each of them I made in two weeks, and I made them from my head - calculating the right number of eyelets, pattern layout, it's easier to make designs from catalogs, and less time is lost to the project because everything is in the description. However, handicraft is hard work and if you do not like doing it, it is better to give up.

The text in English comes from the translator and if there are errors in it, I am very sorry.

Jeżeli podoba ci się mój post lub moje przedstawione w nim prace zapraszam do głosowania i komentowania / If you like my post or my works presented in it, I invite you to vote and comment.

Sort:  

Piękne sweterki :) wymagają na pewno dużo pracy. Podziwiam za cierpliwość :)

These are beautiful. Thanks for sharing. My favourite is the hexagon pattern.

SIGNATURE.png