Sort:  

Тако је @bebica. Кад добијеш коментар на српски текст не заборави да и за тај коментар гласаш. То је најбољи начин да стекнеш више пријатеља, да те више људи види, и да имаш бољу зараду. Погледај и ово:

https://steemit.com/steemit/@overkillcoin/steem-infographic-making-friends-on-steemit

Potpuno se slažem.A pogotovo za predlog pisanje na srpskom jeziku.Ljudi, ja ne znam perfektno engleski.Za prevod se grebem od kćerke, ali ne znam dokle ću tako moći.Iako sam zbog toga uskraćena da dajem komentare,iznenadila sam se da su mi se ljudi javili iako sam samo lajkovala.Ovom prilikom želim da se zahvalim svima koji su tako postupili, jer mi to zaista mnogo znači.Trudim se da doprem do vas, ali zbog nedovoljnog poznavanja jezika nisam u mogućnosti. Lajk je za sada jedino rešenje.Hvala na razumevanju.

Ја знам помало енглески @ana-step, али имам пуно пријатеља који га не знају и због тога оклевају да се пријаве на ову фантастичну платформу. Зато сам одлучио да им олакшам приступ правећи заједницу на српском језику. Све што напишеш на нашем, допринос је том циљу. Хвала ти.