You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stephen Hawking, one of the greatest physicists of our time, dies at 76

in #news6 years ago (edited)

سلام

عددی که زیر پست نوشته می‌شود، تا حدودی گمراه کننده است. پاداش‌ها در اصل بر حسب استیم است و برای فهم ساده‌تر به دلار تبدیل می‌شود که البته باعث سردرگمی بیشتر می‌شود. (فکر می‌کنم بر حسب استیم‌دلار است.)


برای فهمیدن اینکه پاداش ۱۰۰٪ استیم‌پاور بهتر است یا ۵۰-۵۰، این را در نظر بگیرید که مثلاً اگر پاداش پستی ۱ استیم باشد، در صورتی که ۱۰۰٪ تنظیم شود، ۱ استیم به استیم‌پاور شما اضافه خواهد شد. اما اگر ۵۰-۵۰ باشد، نصف آن با «نرخ شبکه‌ی استیم بر حسب استیم‌دلار» (که توسط witnessها تعیین می‌شود و در حال حاضر ۳٫۸۴۵ است) به استیم‌دلار تبدیل می‌شود و به‌صورت استیم‌دلار نقدی به شما پرداخت می‌شود. سپس شما می‌توانید آن استیم دلار را در بازار داخلی به استیم تبدیل کنید. «نرخ بازار داخلی استیم بر حسب استیم‌دلار» در حال حاضر ۱٫۲۰۷ است (یعنی سه برابر کمتر از نرخ شبکه‌ی استیم است.) تا وقتی که این نرخ دوم از نرخ اول کمتر باشد (که از مدت‌ها پیش، همیشه همین‌طور بوده است)، تنظیم کردن روی ۵۰-۵۰ به نفع شما خواهد بود.

Sort:  

سلام
جوابی که شما دادید به من خیلی کمک کرد و خیلی چیزهارو کشف کردم و حالا
(چون میخوام من هم سرمایه گذاری اندکی بکنم )
برای من جای سوال و کنجکاوی که شما چرا استیم رو به استیم پاور تیدیل نمیکنید اگه شما استیمهاتونو به استیم پاور تبدیل کنید که بهتره. هم تاثیر رای شما برای دیگران زیاد میشه هم تاثیرش به خودتون موقعی که مردم پست یا کامنت شمارو رای میدن زیاد میشه و هم به استیم پاورهاتون سود خوبی میاد
https://t.me/mhpGroup

بابت پاسخ شما ممنون هستم