O home comparte os textos que a súa filla enviou ao seu avó despois de falecer

in #news6 years ago

O presentador de radio James O'Brien compartiu os textos, que dixo que foron enviados pola súa filla máis nova, nun tweet o sábado.

"O meu máis novo tivo o meu vello teléfono por un par de anos", explicou. "Só por xogos, que descargo por ela antes de desconectar a internet.
Un pai compartiu as mensaxes de texto emocional que enviou a súa filla ao seu avó, anos despois de que falecese.

Aínda ten os meus contactos antigos e resulta que foi a mensajería do meu pai, que morreu fai 5 anos ".

O meu máis novo tivo o meu vello teléfono por un par de anos. Só por xogos, que descargo por ela antes de desconectar a internet. Aínda ten os meus contactos antigos aínda que resulta que foi a mensajera do meu pai, que morreu hai 5 anos. Podo ter algo no meu ollo. Creo que iso é fermoso. A miña filla morreu en 2009, tiña 25 anos e a mensaxera todos os días durante 2 anos. As mensaxes cambiaron de desespero a chats e noticias familiares. Ás veces eu cobro o teléfono e soa só para escoitar a súa voz. Non adoita ser de vez en cando.

source- http://feeds.mashable.com/~r/Mashable/~3/vzyDslGWwI4/