Jose Mourinho: Chelsea FA Kupası'nı kazanmayı hak etmedi - Man Utd patronu

in #news6 years ago

Manchester United yöneticisi Jose Mourinho, Chelsea'nin FA Kupası'nı kazanmayı hak etmediğini ve final sırasında "dokuz oyuncuyla savunma" yapmakla suçlamadığını söyledi.

Blues, Eden Hazard'ın ilk yarıdaki penisi Wembley'de 1-0 kazandığı için sekizinci kez kupayı kaldırdı .

Ama Mourinho şöyle dedi: "Bence en iyi takım bizdik ama bu futbol.

“Ne dediğinizi ya da insanların neler yazdığını bilmek beni çok merak ediyor; çünkü eğer takımım Chelsea'nin oynadığı gibi oynarsa, insanların ne söyleyeceğini hayal edebiliyorum.”

United, cumartesi günü ilk yarıda hedefe yönelik bir vuruş yapmadı ancak moladan sonra çok daha iyi bir performans sergiledi, çünkü Thibaut Courtois, Paul Pogba'nın işaretlenmediğinde başını sallamasından önce Phil Jones'un üstbilgisini mükemmel bir şekilde reddetti.

“Ben onları kutluyorum ama kazanmayı hak etmediklerini sanmıyorum,” dedi Chelsea'den sorumlu iki büyüsü olan Mourinho.

"Ben Manchester United yöneticisiyim ve saygılı olmam gerekiyor, çünkü onlar sadece önceki kulüplerim değil, bugün rakipler olduklarından ve kazanmayı hak ettiğimizi düşünüyorum."

55 yaşındaki Portekizliler, yandaşlarının Romelu Lukaku'nun fiziksel mevcudiyetini kaçırdığını ve Belçika forvetinin ayak bileği yaralanmasından kurtulduktan sonra masaya oturduğunu hissetti.

Mourinho, "Lukaku olmadan dokuz oyuncuyla mücadele eden bir takıma karşı oynamamız biraz zordu," diye ekledi. "Bu mevcudiyete ihtiyacın var.

"Chelsea aptal değil. Lukaku ya da Marouane Fellaini olmayan bir takımımızın varlığının olmadığını biliyorlar - bu yüzden kutuya sekiz ya da dokuz oyuncu koymak, o direkt futbolda baskın olacağını biliyorlardı.

"Her yenilgi acıtıyor ama ben her şeye verdiğimiz duygu ile eve gidiyorum. Pişmanlık yok."

Sort:  

Merhaba @okayorinac,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Congratulations @okayorinac! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!