You are viewing a single comment's thread from:

RE: Waar twee vechten om een blockchain.

in #nl7 years ago

Het is een onrustige markt @finance2nomad.

Steem heeft potentie, maar ik vind het zelf nu haast ondoenlijk om er iets zinnings over te stellen.

Bitcoin gaat ineens naar bijna 3000, tot mijn grote verbazing. Terwijl Steem zakt, net als vele anderen.

Maar ik ben zelf even blanco op dit moment. Wat wellicht een idee voor je is, is om eens de tendensen te gaan volgen op https://coinmarketcap.com

En die van de interne markt bij Steem.

Voor het kopen van Steem zou het interresant worden denk ik, als het weer op rond de 1.0 $ zou komen.

Zelf vind ik het momenteel allemaal veel te wispelturig op de cryptosmarkt.

Dus volg ik het wat van een afstand en houd ik wat ik heb zolang mogelijk aan.

Sort:  

OK, dan zou jouw gevoelens hierbij op dit moment erg in lijn met de mijne. Inderdaad volg ik ook al een tijdje de ontwikkelingen via coinmarketcap.com. Ik had als kritieke grens voor Steem ook $1 in gedachten; mocht de prijs daar onder zakken in de komende weken, dan ga ik wat kopen denk ik. We gaan het volgen :)

Als cryptos flink in het rood gaan, zo rond de 30% en meer, wordt het ook wel uitverkoop genoemd. ;-)

In de tussentijd is het interresant om de markt bewegingen waar te nemen.