Nieuwe lijst van Nederlandstalige bloggers - Meme uitdaging - Op zoek naar sponsoren - #nl tag

in #nl7 years ago

Hallo allemaal, hier weer een nieuwe lijst met Nederlandstalige bloggers. We hebben al heel wat mensen gevonden en deze staan allemaal in de nieuwe lijst.

Meme Uitdaging

Sinds gisteren is de 2e Nederlandstalige Meme uitdaging online. De prijzenpot is 15 Steem. Deze keer kiezen we een 1e,2e en 3e plaats.

Sponsoren gezocht

In het verlengde van wat ik hierboven heb geschreven ben ik op zoek naar sponsoren voor de meme uitdaging en eventuele ander leuke acties hier. Alle sponsoren worden vermeld in de uitdagingen en de nieuwe Nederlandstalige lijsten. Tot nu toe betaal ik alle prijzen uit mijn eigen zak maar het zou natuurlijk leuk zijn als we de prijzenpot kunnen verhogen zodat meer mensen mee gaan spelen en deze dan een (hogere) prijs kunnen winnen. Je kunt al sponsor worden vanaf 2 Steem of 2 SBD.


#NL tag

Het valt me op dat een aantal bloggers de #nl tag gebruiken voor Engelstalige publicaties, dat is een beetje overbodig, en eigenlijk misbruik van de #nl tag. De #nl tag is bedoeld voor Nederlandstalige berichten. Als je publicatie over Nederland gaan dan kun je beter de #nederlands tag gebruiken. Je moet het uiteindelijk zelf weten, ik ga je heus niet vlaggen (downvote).



De nieuwe lijst van Nederlandstalige bloggers

Ik volg iedereen in deze lijst en geef mijn stem vooral (maar niet uitsluitend) aan Nederlandstalige blog berichten. Het zou leuk zijn als dit groepje elkaar een beetje gaat volgen en elkaar af en toe een mooie stem (vote) geven.

Het zijn er 109

@maarten83 @mirjamsvideos @mcrololo



De nieuwste namen

@marty-art
@battlefieldtours
@pjcswart
@airbrush
@dirtysambal
@seveaux
@talpo
@brothermic
@thedutchess
@cem



Ik hoop dat je dit leuk vindt en wens iedereen een mooie dag!

vriendelijke groet....
@steemspoker



banner

Sort:  

109 al!! Begint nu al echt te groeien. Leuk! Volg de meeste al, maar zal de rest ook gaan toevoegen.

Ook ik ben 'schuldig' aan het misbruiken van de nl tag, al was ik me er niet van bewust dat ik het niet goed deed haha. Had hem juist toegevoegd, omdat ik iets over nederland schreef, maar zal vanaf nu de tag nederlands gebruiken hiervoor.

Wederom bedankt voor het samenbrengen van alle mede dutchies @steemspoker 👍

Hahaha ja ik had al een vermoeden dat een aantal bloggers niet wist waar die tags voor staan. Het is ook geen ramp maar het helpt gewoon niet als je #nl tag gebruikt voor een Engelse tekst.
Ik hoop dat het blijft doorgroeien, we zullen zien.
bedankt voor je reactie @gococonuts
Mooie dag :-)

Je kan ook mezelf toevoegen aan de lijst.

Hallo @themonetaryfew
Ik voeg je met alle plezier toe
Vriendelijke groet uit zuid Limburg

Deze mooie stad ook @haarlem,
groet uit Noord-Holland iedereen is welkom.

Hallo @haarlem leuk dat je er bent!
Ik zet je in de volgende lijst :-)
Groetjes uit zuid Nederland

Bedankt, groeten uit Haarlem

Ik dacht ook dat t vooral de bedoeling was om de NL mensen samen te brengen en niet zozeer in t Nederlands te posten. Al maakt t eigenlijk niet uit of t in het Nederlands of Engels is megaveel stemmen krijg ik toch niet hahaha

We houden vol! :p

Je houdt ons in ieder geval wel lekker bezig zo 😊. Alhoewel ik denk dat je er zelf het meeste werk aan hebt.
Weet niet of ik de eerste sponsor ben (zie althans nog geen commentaar van anderen op deze post daarover), maar zal zo eerst 5 Steem naar je "overmaken" ten behoeve van de prijzenpot.
P.s. de gewonnen prijzen zijn toch wel vrij van belasting hoop ik? hahaha. We spekken de fiscus al genoeg ......

Hoi @smasssh
Je bent de 2e sponsor, ik ga je deze week een aantal maal vermelden en de 5 steem gaan naar de prijzenpot van volgende week, (de 15 steem betaal ik zelf deze week) volgende week zal ik je ook vermelden als sponsor van de 3e Nederlandstalige meme uitdaging.
Bedankt voor de mooie sponsoring!!
Het is idd. wel wat werk, ik beantwoord alle reacties en vote veel op de mensen in ons groepje, maar je moet er wat voor over hebben he :-)
Ja alles is belastingvrij zolang je de cryptocurrency niet omwissel voor cash :-)
Hehehe :-)

Bij mij zijn de 5 Steem afgeschreven. Hoef het alleen te horen als je het niet ontvangen hebt.

Ik wil graag spons-oren. Hoe zouden die me staan....? Ik maak een transfer 😉

Ik moest 2x lezen maar ik snap hem hahahaha
Spons Oren :-)
Ik denk dat ze je goed staan :-)
Bedankt @dutchess

😀 succes met de meme. Niet zo mijn dingetje maar ik volg het zeker en zal ook upvoten!

Hallo iedereen!! 109 dat zijn er nog niet zoveel!!
Zal eens vaker even door de Nederlandse talige posts heen.
Fijne dag iedereen!!

Nee is nog niet zoveel maar alles begon eens met 1 :-)
Je bent toch nog niet weg hier? hahaha

Nee cker niet :p wou gewoon iedereen een fijna dag wensen haha

En toen waren er meer:)

Hallo @bluesbro
Alles goed?
Ik zal je aan de lijst toevoegen
vriendelijke groet uit het kikkerlandje Nederland

Leuk om jullie allemaal bij elkaar te zien hier. Ik ben ook een Nederlandse blogger. Maar... Ik blog wel in het Engels. Of... zal ik het ook in het Nederlands gaan doen? In welke taal dan ook een beetje support van je landgenoten is altijd fijn hier in de grote steemit oceaan.

Hoi Hoi, veel succes met hetgeen je doet :-) Er zijn zo'n 50 redelijk actieve NL bloggers hier :-)

Dank je wel Steemspoker! Ben je zelf ook een blogger? Ik zal eens kijken.
Wat werkt beter denk je Nederlands of Engelstalig bloggen?

Oh ja, en mag ik op de lijst?

Dank je wel Steemspoker ! Ben je zelf ook een blogger? Ik zal eens kijken.
Wat werkt beter denk je Nederlands of Engelstalig bloggen?

Ik ben een wanne-bee blogger maar ik kan er niks van :-)

Hoe zo wanne be? Je doet het toch? :-)

Dit is top! Hoe houd je bij wie allemaal een NL blogger is?
Ik kan denk ik wel wat sponsoren.. Om het lekker Nederlands te houden: wat zit er in voor mij?

Ik heb een tekst doc. met namen en anderen geven me tips vinden mijn Nederlandse oproepen.
Als je sponsort dan ga ik je naam een aantal maal vermelden de komende week.
Vriendelijke groet

@nzfxtrader is nieuw op Steemit, another Dutchy in New Zealand.

Ah okay @gerben ik zet hem in de volgende lijst, bedankt!

Als ik een bericht in het Engels schrijf vertaal ik het soms ook in het Nederlands. Voor dat laatste gebruik ik dan de #nl tag. Leuk om te zien dat de lijst groeit.

Ik doe het net andersom, soms schrijf ik in Nederlands en vertaal ik naar het engels :-)

Hoi. Ik dacht dat we bij steemit niet met # werkten? Wel dus? Ik zal het eens proberen.

Hoi @steemspoker

Er is weer een Nederlander bij gekomen. Zal binnenkort wel beginnen met posten.

@spartan23r je zal opgenomen worden in de lijst van Nederlanders hier op Steemit. Wellicht aardig om steemspoker te gaan volgen.

Hallo, hij staat op de lijst, bedankt voor de vemelding :-)
Vriendelijke groet

bedankt voor het benoemen! gaan met de banaan!

Ik heb iedereen gevolgd trouwens! landgenoten!

Zijn de 109 bloggers, bloggers uit Nederland? Of mensen die bloggen in het Nederlands. In het eerste geval mis ik mijzelf op de lijst.

Top bericht verder.

Hoi @mrtiotio ik ga je er ook bij zetten
Het zijn allemaal mensen die Nederlands spreken en schrijven.
Velen zullen in het Engels bloggen.
Bedankt dat je hebt gereageerd :-)

Deze lijst is echt handig, maakt het stuk gemakkelijker om alle nederlanders een follow te geven!

Ik ben blij dat je het zo ziet, dat is namelijk ook het idee erachter
Mooie dag!

upvote gedaan, ik ga je zeker ook volgen! moet nog een en ander lezen, maar geloof in dit "verhaal" en ga ook mijn weg vinden. Succes!!!

Hoi @livelifefullest
Je zult gaandeweg meer en meer mensen leren kennen en het aantal volgers zal groeien.
Succes met bij wat je gaat doen!
Ik ga je ook toevoegen op de lijst.
Vriendelijke groet,
:-)

Hi @livelifefullest can I translate some of your posts into English and/or Afrikaans?

This post received a 3.5% upvote from @randowhale thanks to @steemspoker! For more information, click here!

Hi can I translate some of your posts into English and/or Afrikaans?

Dat heb je me al eerder gevraagd, liever niet, als ik ze ook in het Engels wil publiceren dan kan ik dat zelf ook doen.
Vriendelijke groet

No problem. I feel like a stroopwafel now. Love those things.

@steempoker beste nedersteemern we zijn met paar nede nedersteemrs alle nedersteemers bij elkaar aan het trachten te brengen in de community'the lions legion' persoonlijk denk ik mochten we onze krachten bundelen we tot een grote nedersteemers community kunnen worden, mocht je interesse hebben om deel te nemen de thelions community te laten groeien mag je me steeds contacteren, alvast bedankt

Hi Jack, (ik neem maar even aan dat je zo heet.)

Ik zal me ervoor gaan inzetten. Ik ben al lid van de lions groep in discord. Laat me maar weten wat ik kan betekenen.

Ik las iets over een daily en een blauwdruk in discord maar weet nog niet wat het inhoud.

Nogmaals, ik wil best meehelpen om deze teamNL te helpen groeien.

Ik hoor het graag :-)

David

vanaf volgende week starten we met de daily, dan zetten we een van de nedersteemres in de bloemetjes,enkel even deze vragen beantwoorden en via discord naar mij doorsturen,en zo komt een deze in onze daily alvast bedankt.
Hoe heeft u steemit leren kennen?

Over welke onderwerpen blogt u op steemit?

Naar welke blogs gaat u op zoek op steemit?

Waarom zou u ‘the lions legion community’ aanraden aan andere nedersteemers?

Hallo iedereen. @steempoker, bedankt voor deze lijst, er nuttig.
Ik ben een Nederlandstalige blog begonnen, geschreven vanuit de Donetsk Peoples Republic (oost Oekraïne) over de oorlog hier en andere nieuwszaken en andere gedachtenflows.
Zou je me aan je lijst kunnen toevoegen?

Hoi Ilse, ik hou inmiddels niet meer bij welke Nederlanders hier op Steemit zitten.
Mooie dag en succes bij hetgeen je doet!!

Ik wil ook in het rijtje ...... :-D
Ben sinds gisteren nieuw......
En natuurlijk volg ik je..... ;-)