You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - Ramtareward - SteemitSkolen som betaler deg - Formatering del 2 - Utgave 8

in #norway7 years ago

Her skal man få litt å holde orden på etterhvert, ser jeg! Trengte den der kaffepausen, @gyldenhorn.


Så, til oppgaven! Jeg er:

  • vestlending
  • lærer gymnaslektor
  • kulturkjerring


    Ellers kan jeg jo hive med et bilde, siden jeg har fått meg t-skjorte av @babsboard og greier! Prøver å huske om jeg får til å sentrere det:
Sort:  

Jeg har funnet ut at kaffepauser er noen av de viktigste stundene jeg har i løpet av arbeidsdagen min @Alvheid Ofte da jeg kommer på de beste ideene for firmaet og veien videre.
Så nå drikker jeg sikkert en 8-10 kopper hver dag :)

Ellers var jo kommentaren din kjempe bra.
Tror @Babsboard blir gald for at du bruker t-skjorten hans.
Legger også merke til at du har en oversikt over de forskjellige månefasene bak på veggen.
Interessert i astronomi?
Og hva er forskjellen på en lærer og en gymnaslektor?

månefaser.jpg

Mvh
@Gyldenhorn

Jeg får også mine beste ideer når jeg gjør omtrent ingenting! Men hvordan lander du etter 8-10 kopper?

Astronomi er spennende nok (bare tenk på TV-serien Cosmos!), men jeg synes det er vel så interessant å studere menneskers forhold til naturkreftene og andre ting som omgir oss, også i vår tid med vitenskap og greier. Hvordan forstår og forholder vi oss til «life, the universe and everything»? Jeg leste en artikkel som het «Performing Magical Capitalism» for en tid tilbake, og prøver innimellom å finne ut hvordan magisk tenking gjennomsyrer hverdagen vår, også når det er relatert til de såkalt harde vitenskapene.

Gymnaslektor er en kanskje i overkant snobbete presisering av at man er lektor, altså en lærer med mastergrad, som dessuten jobber i videregående skole. Tittelen må brukes med en klype ironisk distanse, glimt i øyet og helst kun når man er noenlunde trygg på at folk har humor. :)