You are viewing a single comment's thread from:

RE: BabsBoard - BB, og nytt Cashback salg!

in #norway ‱ 7 years ago

Hei @Kiimo 😊

Da ble nr. 4 din, og det er klart til Ă„ overfĂžre!🍀

Forundringspakken din fra forrige gang er pĂ„ vei i en Norgespakke - den er det sporing pĂ„, sĂ„ hvis det skulle drĂžye, gi oss beskjed😉

  • SĂ„ et lite hint mens du venter; du kommer aldri mer til Ă„ fĂ„ kjeft for noe de fleste mannfolk fĂ„r kjeft for heeeele tida!🎁

Hilsen CjefA - @Cemo

Sort:  

Da er varen betalt :)

Da er SBD pÄ vei deres vei BBoard! :)

Jeg er veldig spent pÄ forundringspakken :D Den gleder jeg meg masse til :)
Jeg fÄr kjeft rett som det er hele tiden, sÄ veldig greit med noe som virker mot det ;)

Skal gi dere beskjed om den drÞyer, Posten er jo ikke akkurat til Ä stole pÄ.. Av og til forundrer de meg.. Har fÄtt pakker fra Kina raskere enn innenlands noen ganger :D

Du gjĂžr en kjempe jobb @Cemo!

@kiimo

Tusen takk, @KiimoâŁïž

This post received a 3.6% upvote from @randowhale thanks to @kiimo! For more information, click here!