You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR -RamtaReward - Steemitskolen som betaler deg - Forretningsideer - Utgave 5

in #norway7 years ago

Vips-så-har-du-Steem burde tjenesten hete @Nippel66 :)
Når jeg tenker på det, funger jo nesten walleten her på Steemit nesten som Vips. Her kan du jo sende over betalinger til venner på ett sekund eller tre. Det forutsetter jo at kompisene dine har en konto her selvfølgelig.
Mann skal heller ikke se bort i fra at det sitter noen kloke hoder rundt om i it-verdene og klekker ut en lignende tjeneste som vips som kommer til å fungere på tvers av de forskjellige crypto valutaene, uten at jeg vet dette.

Ellers er jeg enig i det du sier om at blockchain er såpass nytt for mange av oss at det tar litt tid å bli kjent med alt som kan gjøres. Det var litt av grunnen til vi tok opp temaet forretningsideer på SteemitSkolen denne gangen.

Når de store selskapene oppdager Steemit i kombinasjon med SMT tror jeg at vi kommer til å se en drastisk økning i verdien på Steem, så det er bare å skaffe seg så mange Steem som mulig i tiden fremover.

mining steem.png

Mvh
@Gyldenhorn

Sort:  

Hehe genialt navn det :-)
Da snakker vi @gyldenhorn!!!

Sant det, ser hver dag nye kule ideer på BlockChain, så det er nok like rundt hjørnet skal du se. Så jeg vil også tro det vil komme en del Visa Debit Card som vil støtte Steem med tiden. Og det er allerede flere Multi Wallet kort rundt om.

Sant så sant, jeg vil tro når flere og flere leser om teknologien vil det være en del som klekker ut mange nye ideer til hva man kan kjøre BlockChain. Jeg har sagt i flere år, alt vil bli BlockChain basert, og det ser ut til å stemme nå som alt blir mer og mer interessert i dette!

Ja Smart-Tokens kan få fart på sakene, jeg tror det kan bli ett blodbad på kartet da. Jeg kjører all inn i Power ja :-)

-N66