You are viewing a single comment's thread from:

RE: RamtaSnakk - 3 måneder på fulltid med Steemit! §;-)

in #norway7 years ago

Ja ja @Ramta Reddington.
Etter jeg kom inn på Steemit og fikk deg som mentor og læremester har jeg lært mer her på de dagene jeg har vært med en jeg har gjort de siste to årene som investor.
Steemit og Steem er vel noe av det beste som har hendt meg, ved siden av mine to barn (må sette på kona også så hun ikke blir sint)
Jeg er ikke helt der ennå at jeg kan gå fulltid med Steemit, men jeg legger ned såpass mange timer i døgnet nå at jeg lett jobber 200% når jeg regner med det jeg driver ved siden av Steemit.
Satser på å selge unna litt firmaer og slikt så jeg kan gå fulltid med Steemit som du gjør i løpet av 2018 eller tidlig 2019.
Takker igjen @Ramta Reddington for din fantastiske læring og tålmodigheten du har med mange av mine evindelige spørsmål og ideer.
Gleder meg til hver dag her på Steemit :)

power up flammer.jpg

Hilsen din trofaste følgesvenn og lærling
@Gyldenhorn