You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - Ramtareward - SteemitSkolen som betaler deg - Formatering del 2 - Utgave 8

in #norway7 years ago

Hei!


Har vært på Steemit i ca. 4 mnd nå. Ble tipset om det av en kompis som mente jeg burde kommet meg inn i Crypto. Han sa at Steemit var en grei måte å opparbeide $, samtidig som man var sosial.

Var opptatt av pengedelen i begynnelsen, men det går jo ikke akkurat raskt... Nå har jeg blitt mer og mer glad i Steemit fordi jeg har fått mange bra impulser på en av mine hobbyer: Musikk

Har opp gjennom årene brukt mye tid på musikk. De senere årene ble det mindre og mindre. Forskjellige grunner til det, men

  • kone
  • flytting
  • unger
  • økonomi spilte alle inn.

Nå har ting stabilisert seg og tiden strekker bedre til. I fjor høst bestemte jeg meg derfor for å investere i bedre stereoanlegg. Har tenkt å lage en post om det. Skal ikke si så mye mer om det nå.

Bare følg meg:-)

Sort:  

Spennende @Idigit

Gleder meg til å se hvilket anlegg du har gått til anskafelse av.
Selv kjører jeg med Harman/Kardon hjemme og er godt fornøyd med det.
Ellers har vel mange av oss gått i kone/unger fella som til tider har røsket litt rundt økonomisk sett :)
Som du også nevner kan det virke som det går litt treigt med å bygge seg opp med Steem og Steem power, men har lært at man skal ta en Steem om gangen. Før eller siden så vil man kunne ha ett lite knippe av dem.

Ha en fortreffelig dag videre :)
power up flammer.jpg
Mvh
@Gyldenhorn

Takk!

Tenkte å lage en post på anlegg ja. Bare fortelle litt hvorfor jeg har endt opp med det jeg har og hva jeg ønsker meg i en oppgradering.

Har for øvrig vært flink til å Power Up. Fikk det tipset av deg på en annen tråd. Har vokst mye i SteemPower etter det. Prosentvis da ;-) Ser at det har mye å si for reward og oppmerksomhet på poster man lager. Bra motto!!!