You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - Ramtareward - SteemitSkolen som betaler deg - Formatering del 2 - Utgave 8

in #norway7 years ago

Hei alle sammen!


  • Jeg kaller meg selv for @meldesixym
  • Jeg er hele 27 år gammel, ingen kids enda


Mine interesser er:

  • Programmering - Automatisering - IT - Cryptovaluta
  • Planteliv - Natur - Kunst
  • Meditasjon - Yoga - Trening


Jeg fikk desverre ikke levert oppgaven min forje uke, men har fortsatt tatt lærdom av den. Syntes også det passet fint å avslutte med en strek.

Hade bra for nå, ha en fin dag og nyt livet litt ekstra idag, bare fordi du kan

Sort:  

Hei @Meldesixym
Så bra at du fikk med deg denne oppgaven. Ser også at du har med deg elementer fra sist utgave og det er jo kjempe bra :)
Ha en fantastisk dag idag du også.

Smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn