Sort:  

great music, thank you for sharing

HEI NIPPEL----------- var hos ramta og ble litt full--- men er på nett
vi kommer med en del nyheter snart vi vet hvordan vi skal gjøre det............

men nå er det først en bytur........ god helg gutten...........

Spennende med nyheter! Ser fremm til det

håper dere blir overasket og fornøyde

Spennende!

jepp

Hei @tommyhansen :-)
hehe lett for, ser han har ikke votet så mye i dag, så da koser dere dere max tenker jeg. Må hilse masse, tar meg en kald en jeg også, nettop kommet hem!

God helg min venn :-)

VI HAr HATT LISSOM MØTE men må vel ta en tur på byen igjen.. så er vel nesten død imorra
kos deg

Hehe tullebukker B-)

Dere også!

jotakk... nå er ded bytur så er vel ikke på nett imorra
he-he

Haha, bra det da får du latet opp kanonene dine så du kan sprenge mine coments!! haha kos deg :)

excellent mix..
great collection
thanks @nippel66

cool one enjoying it

deep memories , great music