You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR - Ramtareward - SteemitSkolen som betaler deg - Formatering del 2 - Utgave 8

in #norway7 years ago

Test

Sliter med at alt ser bra ut på eSteem appen, men når jeg går inn på steemit.com på mobilen er jo ikke postene lik...


imageSteemit.com.


imageeSteem.

Hvilken er "rett"?

Sort:  

Selv bruker jeg ikke eSteem appen, men jeg har sjekka litt rundt. dessverre finner jeg ikke ut hvordan du kan sentrere tekst i eSteem appen, skulle tro at det var samme kommandoene der, men det kan også være at det er en feil i appen. prøvde å snakke med folkene på steemitchat, men de jeg kom i kontakt med visste bare om <.center> <./center> kommandoen, så hvis den ikke virker i appen så kan jeg dessverre ikke hjelpe :/

Oi, takk for det! Ikke dårlig service 😄 er vell flest som bruker pc. Så da tenker jeg om det ser bra ut på steemit.com, så er det ok :)