You are viewing a single comment's thread from:

RE: RR -RamtaReward - Steemitskolen som betaler deg - Forretningsideer - Utgave 5

in #norway7 years ago

Jeg er så ny i dette crypto universet, at bare det at det finnes er jo helt utrolig i mine øyne :P en foretnings ide kan jo være å promotete kunstverkene mine, jeg lager en del ting, som bilder og telysholdere.
imageEt bilde keg har laget.
Folk kunne også kjøpt "varene" mine med steem eller SBD.

Sort:  

Synes du skal teste ut salg av disse her på Steemit jeg @Norwegiansteem.
Start med å lage en blogg hvor du presenterer litt av hva du har laget samt ett konsept på hvordan andre kan få kjøpt dette av deg, da kanskje med Steem som betaling.

Kan jo også settes opp som en auksjon her på Steemit.
Auksjonene kan jo vare alt fra noen timer eller i 7 dager, alt etter hva du tror eller tester ut er best.

Blir spennende å se hvordan du løser dette.
Netbutikk.jpg
Mvh
@Gyldenhorn

Takk for tips :D