You are viewing a single comment's thread from:

RE: One Bit News - Your STEEM magazine - Week 1

in #norway6 years ago

Digger dette! For et kult konsept.
Jeg gleder meg til å lese fremtidige utgaver.
Hvis jeg skal komme med forslag til forbedring, så synes jeg at det var litt slitsom å lese når teksten på norsk og engelsk er ved siden av hverandre. Man får ikke så god flyt i lesingen når linjene er så korte.

Kunne dere gjerne ha skrevet korte avsnitt på engelsk og den norske teksten under i et kort avsnitt? Og så fortsatt sånn nedover?

Bare et tips altså! Lykke til med OBN! Jeg gleder meg.

Sort:  

Takker og bukker @Susanne

Alltid gøy å høre at noen synes det man satser på er gøy :)
Vi er nå på uke 3 med tanke utgivelser og har nå startet å gi ut på @Onebitnews sin profil og har gjort noen små forandringer siden denne utgaven.
Vi tar med oss gode forslag som ditt inn mot neste utgave.
Kom gjerne med en tilbakemelding på hva du synes i utgave 3 også, hadde vært topp å få tilbakemelding på hva du synes.

Mvh
@Gyldenhorn

Tnx for upvote..