Min første pakke fra @Babsboard har dukket opp i posten!

in #norway7 years ago

Da @sparklysnowflake hentet posten i dag, hadde pakken fra @babsboard ankommet!
20170804_133655.jpg
Jeg kjøpte hjertebestikk og loopy bandz kit. Jeg fikk også med en liten gave med kakao som var meget velsmakende! :)
20170804_135247.jpg
Ble meget overasket over hvor flotte skjeene er! Jeg spurte min kjære om hun likte de, og fikk; ja, jeg skal mate vår kommende datter med skjeen! (hun er ikke en gang født...) :p
Visst disse dukker opp igjen, må du slå til! Visst du ikke vil ha de selv, er de en helt super gave!



20170804_153329.jpg
Loopy bands ser da ganske ok ut, men jeg føler meg ikke heldig kyndig til å vurdere de helt... :P Jeg kommer til å gi den til min datter på 9 år. Det ble liksom ikke helt min ting det med loopy bands... Er nok for gammel ;) Men de ser stilig ut, en flott aktivitet du også får armbånd av å utføre, som de fleste små jenter vil sette pris på! :)

Jeg venter fortsatt en forundringspakke fra @babsboard i posten ;) Og som navnet tilsier, har jeg ingen idé hva jeg har kjøpt.. Men klarer ikke la være å lure på det heller!

Anbefaler dere alle å sjekke ut @babsboard!