Maandag Tot Maandag | Jelle Verdoodt Vlog #5

in #ondernemen6 years ago (edited)


Wil je weten hoe wij de creatie van onze vlogs aanpakken? Ik leg het in dit vlog uit, samen met mijn videographer Bonaventure.
(Thanks voor de video-vraag via Instagram, Stijn!)

PS: Heb je ook een vraag; stuur me ze via Instagram (reageer op een van mijn posts of stuur me DM)!

❤️🙏🏼

De komende maanden laat ik zien wat ik doe en vooral léér als persoon, als storyteller, als creative marketeer, en als ondernemer met mijn nieuwe business, Studio Sunday; een creatieve studio rond digital storytelling.

Ik apprecieer het nu al enorm dat je naar deze en mijn andere video's kijkt en jouw learnings deelt met wie het nodig heeft om ze te horen. Ik leef van je comments, dus stuur me een 'hey' als je even tijd hebt ;-).

#Alldutch
#Alldutchcreations
#Alldutchnl


▶️ YouTube

▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Coole video Jelle! Ik ben te ongeduldig om naar video te kijken meestal, maar deze vond ik tof :D Leuk om een inkijkje te krijgen in een maak-proces :-) Succes met Vloggen!

Hey 🙃✌😁

✌️✌️✌️✌️