Oraindik ere lanpetuta nago

in #painful6 years ago

Nire atean, denboraldi txarra izan zen denboraldi euritsu bat baino.

Maite zaitut, jaioberriko neska baten maitasun-gorputz baten gorputz berri bat zara. Bere larruazala azala ukitzen duen bularrean, odol guztia odolean maitatzen dut. Nahi dut, nahi dut.

qq.png

Azkenaldian zure bihotza zure kokotxoaren azkeneko lekuko izan nahi du. Berriro eta berriro ere maitasun zaharra maite duen maitasun zaharra oso zikina da Nire adimena ikusi nahi dut
Zer jakin nahi duzu. Zer gehiago jakin nahi baduzu, ezkerreko mutil gazte ausartak utzi eta esan, "ahaztu egingo zaitut.

qq2.png

Barre egiten duzu, esango al duzu, ahaztu, zer da benetan? Ahaztu egin al daiteke?
Uste dut zenbat gau jasanezinek amodioaren maitasuna ematen dutela. Rose Rose zure maitasun berriaren gozamena da. Neska gazte ipuin iheslari batek esango dizun modu okerrean esango dizu. Noiz esango dizut ezin duzula zure oinak gauean debekatutako oinak estaltzeko gai izango, egunsentian. Goizean jaio naiz berriro.
Baina berriro ere, egun bakar bat betetzen baduzu, ados egongo zara, ahaztuta duzu

Baina gauza bera entzun nahi dut.

Sort:  

You got a 4.87% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!