Yaşamın Rengini Boyanmak | [Cointurk 14. Projesi]

in #painting6 years ago

Hobilerimi düşündüm de kamp yapmak diyecektim ancak benim için bir yaşam şekline döndüğünden başka şeylerden bahsedeceğim.
5.jpg
Bu arada şimdiden söyleyeyim bu projeden elde ettiğim kazancı Power Up yaptım diğer tüm yazılarım gibi.

Resim defterini değil de yaşayan, zaman içerisinde kırılan, sıyrılan değişen bir taşı boyamaktan daha çok keyif alıyorum.
1.jpg

Üzerine küçük kara balıklar çizdiğim taşları gölün kenarına koyuyorum bir başka küçük kara balıkla buluşsun diye.

3.jpg

Örgü örmeyi de seviyorum. Aslında elime geçen her şeyi renklendirmeyi de seviyor olabilirim :)

7.jpg

Telefon şarj kablosunu bile tığ ile maviye boyayabilirim çünkü.

6.jpg

Renklendirmeyi sevdiğim kadar doğanın rengiyle de bütünleşmeyi seviyorum. Kamp atmadığım bir yaşam düşünemiyorum.

2.jpg

Sizce de yaşama renklerinizi katmak, yaşamın rengine katılmak oldukça büyüleyici değil mi?

Sort:  

Taş boyama oldukça eğlenceli bir hobi. Biz de heveslendik ama zaman bulamadık. Başarılar.

Tebrikler, Güzel paylaşım...

Çok güzel paylaşımlarda bulunuyorsunuz. Umarım bu platform sizin için uzun soluklu olur. Şimdiden başarılar diliyorum ;)

@bym yorumlarınız için çok teşekkür ederim, sevgiler