Kibic Kreatywności - Zabawa Literkowa #5

in #partiko5 years ago (edited)

Kocham kiedy koncert,
Kolorowy kreuje koncept.
Kiedy komary kłują,
Krótkie kończyny katują.

Kosi klawisze kapela,
Kręci kosmopolityczna kariera.
Ktoś kawałek komponuje,
Kumpel kompakty kupuje.

Kolacja? - Kawałek krowy?
-Kusi Klapsznita, kubek kawy...
Kieruję kroki ku kawiarni,
Która książkami, keksami karmi.

Kieliszka krople kreślą koniec,
Klawą kwaterę koloruje księżyc.
Katowice kuszą każdego,
Kupuj karnet kolego!



Zdjęcia zrobione własnym telefonem, podczas pierwszego dnia festiwalu OFF


Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 14.97% upvote from us for your 1908 Partiko Points! Together, let's change the world!

Aaa 😍
zazdrość! 💚

Posted using Partiko iOS

😊
A ja się właśnie zaczęłam zastanawiać czy nie jestem za stara na to, skoro zamiast bawić się pod sceną to układam "wierszowankę"😂

Posted using Partiko Android

haha
zdążysz i pod scenę 😁
wiadomo skąd inspiracja do takiej twórczości 😄

ja to bym nawet na wózku emeryckim podjechała, gdybym tylko miała bliżej 😥

Posted using Partiko iOS

Bardzo fajny tekst i zdjęcia! Swoim postem sprawiłaś że poczułam przez chwilę klimat festiwalu :) Prawdziwy z Ciebie kibic kreatywności, że znalazłaś chwilkę podczas festiwalu na napisanie tekstu :)
Można się bawić - Można : -)

No, może nie taką chwilkę - Paganinim słowa pisanego nie jestem 😂
Ale dziękuję za uznanie🙂

Posted using Partiko Android

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dziękuję 😊

Posted using Partiko Android