Qhov no tuag nplooj yog qhov tseeb nyob rau hauv Moth Mimicking ib cov nplooj tuag

in #partiko6 years ago

Thaum nws los txog rau hauv daim duab ntawm camouflage, ob peb creatures yuav phim Uropyia meticulodina, me me npauj peev ntawm mimicking ib tug tuag, curled li nplooj ntoos yuav luag mus perfection.

Los ntawm cov kev ntsuas uas ua rau lub cev tsis muaj zog los yog ua kom muaj kev lom zem, mus rau ib lub caterpillar uas zoo li ib tug nab tawm fend off predators thiab noog camouflaged ua tovic caterpillars, peb twb featured qee qhov kev xav zoo kawg li qub yav dhau los, tab sis cov npav ntawm Uricia meticulodina cia li ua qhov zoo tshaj plaws ib qho.

Nws resemblance mus rau ib tug tuag nplooj ntoos curled puag ncig nyob rau hauv nws tus kheej ua tiav nrog me me nplooj ntoos zoo li leeg yog qhuav uncanny. Yog hais tias tsis tau muab pov thawj ua pov thawj tias qhov no npauj tiag tiag, kuv yauv tau cog lus tias nws yog qhov hauj lwm ntawm cov duab duab uas yog cov duab.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Congratulations @honest-yan!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Upvotes - Ranked 8 with 270 upvotes

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on the Steem blockchain, consider to vote for my witness!