Seev cev lub zos (10)

in #partiko5 years ago

"Peb tsis tau hnov ​​nws, los sis, yog tias peb muaj, peb nco tau nws zoo dua yog tias koj yuav qhia nws rau peb dua!" tshaj tawm tias cov me nyuam yaus -hauv tus me nyuam, nrog tej yam txaus siab.

"Ho, ho, ho!" lawv tag nrho qw hais, nyob rau hauv nqe tshooj.

"Txhua lub hli, lub me me ntawm tus nas pawg neeg, nws ntawm lub ntse ntse ntswg thiab ntev twv, tuav ib qho kev seev cev loj hauv ib qho chaw qhib, los yog ntawm ntug dej hauv av, los yog thaum daus siab. uas yuav raug pov los ntawm lub ntuj thaum lub ntxuav ntawm lub hli pib, rau cov Hetunkala yog lub hli-ntxuav. "

Raws li lub tswv yim tshiab no tau pib rau paddy cov neeg tau mloog, tag nrho lawv cov hlua khi ncig lawv thiab nrawm heev.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Congratulations @p-recover-pp!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Upvotes - Ranked 5 with 359 upvotes

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on the Steem blockchain, consider to vote for my witness!