Nagy fa van az erdőben vastag szárak

in #pase7 years ago

Nagy fa van az erdőben vastag szárakkal, sok nagy ágdal és leveles levelekkel. Egy magányos gyermek jött a fához, hogy játsszon.

A fiú elképzelte, hogy hallotta, hogy a fa kedvesen mondja neki: "Gyere nekem. Építsen egy kis játszóházat ide. Használhatod az én kis ágamat, ha akarod, és a levelem bőséges. "Szóval a fiú felment a fán, levágott néhány ágat, felvette a leveleket, és nagy titkos házat csinált a fában. Bár fáj a fának, de a fa boldogan feláldozik egy kicsit, hogy lássa a gyereknek annyira szórakoztató. A hosszú napok alatt a fiú a faházban játszik. A fa elégedett volt.

Ahogy a fiú idősebb lett, leállt a fán. A fa szomorúvá válik, a gallyja lebukott, és a halandóság elvesztette csillogását.

Az évek során a tinédzser visszatért. A fa örömmel látta újra. A fiatalember úgy érezte, hallotta a fát: "Menjünk ismét mászni. A régi faház még mindig itt van. Hiányzol neke

Sort:  

Gyere nekem. Építsen egy kis játszóházat ide. Használhatod az én kis ágamat, ha akarod, és a levelem bőséges. "Sz
Hhgóval a fiú felment a fán, levágott néhány ágat, felvette a leveleket, és nagy titkos házat csinált a fában. Bár fáj a fának, de a fa boldogan feláldozik egy kics

. Használhatod az én kis ágamat, ha akarod, és a levelem bőséges. "Szóval a fiú felment a fán, levágott néhány ágat, felvette a leveleket, és nagy titkos házat csinált a fában. Bár fáj a fának, de a fa boldogan feláldozik egy kicsit, hogy lássa a gyereknek annyira szórakoztató. A hosszú napok alatt a fiú a faházban játszik. A fa elégedett volt.

Ahogy a fiú idősebb lett, leá