If you fill lonely - buy a dog Na samotność dobry pies

in #pets7 years ago

DSC_0237.JPG

Like Bruce Willis said in "The last boy scout" : If you feel lonely, buy a dog.
I want to introduce you to a new member of the family, a border collie dog, called Layla

Idąc za radą mojego mistrza z dzieciństwa Bruca Willisa, "Jak czułaś się samotna, to trzeba było kupić sobie psa" (tekst z filmu: Ostatni skaut), kupiłam dzisiaj tą ślicznotkę.

Chciałam Wam przedstawić nowego członka rodziny: oto LAYLA

Pies rasy border collie, podobno najinteligentniejsze psy na tej planecie - więc w sam raz dla mnie;)

Sort:  

Looks like a cat. Why not get dog or cat from the street?

Oooo I wanted to take from the hostel, but there they have their procedures and with little children do not give ;(

Ładny psiak.

Dziękuje :)

Bardzo mądre psy, ale też wymagające.
Polecam serwis koleżanki o tych psach właśnie http://www.bordercollie.info.pl/

Czyli pasują w sam raz do właścicielki ;0
Dzięki za link, super, chętnie zobaczę

Ha, to teraz czeka cię nowe życie :)

taki jest plan, lubię to uczucie oczekiwania,
Wy mi dajecie kopa, fajnie, dziękuję :*

mam podobnego psa

też takiego malucha, czy starszego, i jaka opinia?