Balak alang sa akung hinigugma (POEM TO THE ONE I LOVE)๐Ÿ’“๐Ÿ’•

in #philippines โ€ข 6 years ago (edited)


(Image Source)

Sa paglakaw niining mga gabon sa kalangit-on
Sama sa isa ka pagbaklay kauban ka padulong ngadto sa kalipayon
Ang bidlisiw sa adlaw kanunay gayud sa atoa nga magasiga
Kay ikaw sa tunhay mao ang akong gugma.

Wala ko namatyagan nga ikaw mubaot niining akong kinabuhi
Wala ko usab damha nga ang akong kasing-kasing sa imo diay mulingi
Karon, ang dagat dili na hintawon parat
Kay ikaw man ang akong gugma, busa dili gayud tika ipahilak.

Ang matag-gabii nako, karon dili na matugnaw
Mahitungod sa imong gugma nga sa tanan gayud nagpatigbabaw
Ang gubot nga butang ginabag-o mo, ikaw ra gayud akoa
Ug ikaw ginahigugma ko kagahapon, karon og hangtod sa ugma.

Sa mainit mo nga mga gakos, sa matam-is mong mga halok
Sa maanyag mong pagngisi, mawagtang diritso ang akong pagkalagot
Gikinahanglan taka sama sa hangin, tubig ug uban pa
Kay ikaw sa tunhay mao ang akong gugma.

Dili na ako mulambinggit pa ngadto sa uban nga dalan
Kay nagakuyog naman kita nga nagalakaw nganhi sa kahangturan
Paminawa ang tanan ko nga gipangsulti kay tinuod kani sila
Nganong mamakak man lugar ako, nga ikaw man sa tunhay mao ang akong gugma.

Sort: ย 

@ jhulyahne08 Daw kalalum sa imong gugma,di man matugkad baskin kan kinsa.Padayun sa paghigugma sa imong kapikas, kay ang kinabuhi dali ra ug paspas ๐Ÿ˜‚

ย 6 years agoย (edited)ย 

gugma na mkalumos. haha mgpadayon ko sakung paghigugma pero wala lang sai kapikas kay basin hingkasab.an ko sakung mama. hahaha๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚,๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ

ย 6 years agoย (edited)ย 

Diay? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Na dili magtuman
ug ang mustirya na inahan
Kay ug ikaw musupak
lisud ug ang paghatag sa gugma mupalpak ๐Ÿ˜‚

dli man mupalpak kung dli masakpan, hahaha ^_^..

pagka laglum ba niining balaknong pagapulong! susama sa usa lawom nga tabay.. lol

ipadayon ta ang paggamit ug bisaya nga pinulangan arun dli kani hingkalimtan labi na sa mga bagong tubo nga kabatan,unan. ^_^.