Kryptonia için deneme

in #photography6 years ago (edited)

DSC_3343.JPG

Bu resmi kendim çektim. Böylesine güzel manzarası olan bir yerde yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum.

Hergün işe gidip gelirken deniz boyundan bu manzarayı izlemek mutluluk veriyor insana. 😃

Sort:  

Guzel manzara

O manzarayı hergün işe gidip gelirken görmek daha güzel 😃

Bu postu kryptonia etiketi için hazırladım. Vaktim olmadığı için yazı yazamadım resim paylaşarak deneme yapmaya çalıştım.
@cashthekush kardeşimizin bu yazısı
için deneme yapıyoruz okumanızı tavsiye ederim kazançlı bir deneme

Baycan Hanım resminiz çok güzel özellikle açısı ! Kartpostallık olmuş!

Aynen ben de çok beğendim. Teşekkür ederim güzel yorum için 😃 Ayrıca bu bir denemeydi kryptonia etiketi için. Vaktim olmadığı için yazı yazamadım resim paylaşarak deneme yapmaya çalıştım.
@cashthekush kardeşimizin bu yazısı
için deneme yapıyoruz okumanızı tavsiye ederim kazançlı bir deneme

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by baycan from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Harika bir manzara emeğine sağlık

Teşekkür ederim 😃

Ben teşekkür ederim 😇

Kıskandım :( Buraların bir de gündüz fotoğrafı güzel olur diye düşünüyorum :)


Bu da şimdiki resmi ama resmi döndüremedim yan olarak atmak zorunda kaldım . :)

Hehe teşekkürler, yan falan fark etmez baktım ben sıkıntı yok,denizi görmek fotoğraf da olsa yeter :)

Çok şanslısınız, kıymetini bilin...
Hayalim birgün böyle bir yerde yaşamak 😊

İnşallah hayırlısıyla hayallerinize kavuşursunuz 😍

Halit Ziya’nın adalardaki çatı katındaki odasının manzarası geldi aklıma. Manzaraya karşı değil de manzara ile iç içe olup, insan hakikate varıyor. Elinize sağlık, ne de güzel fotoğraf olmuş. Manzara ile harman...

Yaşadığı güzelliklerin farkına vararak yaşamak bu olsa gerek.
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)

Şanslısın manzaran harika, güzel bir şehirde yaşıyorsun..

Evet burayı seviyorum 🤗

From Kryptonia , glad your there.

So do I :)

You got a 2.11% upvote from @postpromoter courtesy of @baycan!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!