You are viewing a single comment's thread from:

RE: Reptile Photography Contest: 25 SBI shares and upvotes in prizes!

in #photography5 years ago

Pozdě ale přece .....
First model - Eliška.K
Second model - Boa constrictor

4.jpg

12.jpg

121.jpg

124.jpg

Bohužel had měl před svlékáním a tak byl trochu agresivní, proto mi modelka utekla dřív než jsem vůbec stačil nastavit světla :D

Unfortunately, the snake had before undressing and so was a bit aggressive, so the model escaped before I could even set the lights: D

Sort:  

Jo a vybírám toto foto 121.jpg

Jen jsem vás chtěl potěšit :)

No teda, to jsi mě docela zaskočil :D Něco méně avantgardního bys tam neměl? :D Taky bys tam asi měl mít # nsfw tag, když už ;)

Téma bylo jasné :D A chtěl jsem se vyhnout nějaké klasické "dokumentární" fotografii :D Upřímně jsem nevěděl že jdou tagy dávat do komentu :/