Autumn on Zagajica Hills - Photo Of The Day #659

Autumn on Zagajica Hills

Daily Photography #659

DSC04068.jpg

DSC04160.jpg

DSC04156.jpg


Zagajička Brda

Zagajica Hills

Svojevremeno sam negde pročitao da da je Hobit sniman u Srbiji, lokacija za Shire bi sigurno bila na Zagajičkim brdima. Filmsku, bajkovitu lepotu ovih brda je ova rečenica verovatno najbolje opisala. A opet - ta prizor ovih brda ćete biti potpuno nespremni. Talasi Zagajičkih brda me svaki put iznenade iako sam ih u poslednjih par godina posetio više desetina puta.   I once read somewhere that if the Hobbit was filmed in Serbia, the location for the Shire would surely be in the Zagajic hills. This sentence probably best described the cinematic, fairytale beauty of these hills. And again - you you will be completely unprepared for sight of these hills. The waves of the Zagajica hills surprise me every time, even though I have vi sited them couple dozens of times in the last years. 
Brda se nalaze na obodu najveće peščare u Evropi - Deliblatske peščare. Nastala su gomilanjem peska u ogromne peščane dine koje je tokom dugog niza godina prekrila endemska vegetacija. Na svjoj najvišoj tačci uzdižu se 235 metara iznad nivoa mora.   The hills are located on the edge of the largest sand area in Europe - Deliblato Sands. They were formed by the accumulation of sand in huge dunes that have been covered by endemic vegetation for many years. At its highest point, it rises 235 meters above sea level.  
Ova brda su potpuno nestvarna i na veliku sreću, gotovo potpuno nepoznata komercijalnom turizmu. Ova neinformisanost o njihovom postojanju, kao i činjenica da se do njih stiže manje-više pešačenjem ili vožnjom bicikala je učinila da predstavljaju pravu malu oazu Vojvodine i južnog Banata. Nadam se da će dugo ostati nedirnuta i da će pokolenja koja dolaze uživati u njihovoj pitomoj lepoti.   These hills are completely unreal and fortunately, almost completely unknown to commercial tourism. This lack of information about their existence, as well as the fact that they can be reached more or less exclusively by walking or cycling, made them a real oasis of Vojvodina and southern Banat. I hope that they will remain untouched for a long, long time and that the generations to come will enjoy their pure and tame beauty.  

 

 

Sony A6000 & Sony E 18-135mm
f/9.5; f/8.0; f/8.0
1/500; 1/1000; 1/250 sec
ISO-100; ISO-100; ISO-100
  

All images are my original work
If you are interested, you may order them for crypto.
You can order photos as full resolution digital copies, fine prints on high quality photo paper or as framed canvass paintings.

Contact me in comments or via discord.

Sort:  

Bome izgleda fantastično! I dobre su ti fotke!

Prelepa priroda i još nigde nikog - milina! :)

Hvala, hvala, a bili su neki hajkeri, samo samo sam ja introvertan pa ne volim ljude ni na fotografijama... sačekam da se pomere ili ih naknadno sklonim u photoshopu. U ovom slučaju su se sami sklonili bez pomoći tehnike 😂

Prava lepota🥰

Fotorgarfije su ti odlične 🤗

Dopadaju mi se...

Bio ti lep dan za obilazak brda...

Hvala, drago mi je da ti se dopada. imam još svežije fotografije, ali nikako da stignem da ih obradim... nešto zapeli ovi moji na posluu da radimo, prosto ne shvatam šta je tim ljudima 😂😂😂

Prelepota <3
I sramota me da kazem, nikako da odem tamo. Hvala na podsecanju :)

Hvala, drago mi je da ti se sviđa 🙂
Fino se uklapa uz neki obilazak Vršca i okolnih vinarija, a može i do Bele Crkve na odličnu riblju čorbu na obali Dunava 😉

Uf, pa riblja čorba je taj zlatni momenat :) Hvala na predlogu.

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 80 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
!BEER
3

You need to stake more BEER (24 staked BEER allows you to call BEER one time per day)