Kids from the block 01 [en/ср] Деца из насеља 01

in #photography7 years ago (edited)

The kids in my block already know me… “Hey photographer, where are the photos?” Well, now I'm going to send 'em to Steemit to see :)

Деца ме већ знају у мом насељу… „'Еј, фотограф, где су слике?“ Сад ћу моћи да им дам линк на Стимит да их виде :)

Panasonic Lumix DMC-G3, ISO160, 1/100 sec, 38mm, f5.6

P1060299-acr-mala-cb.jpg



img


Sort:  

Добар снимак. Што више њихових слика више осмеха и љубави @lighteye.

Много ти хвала @superstar65, лепо је што си почео на Стимиту. Видимо се овде поново :)

Деца нису позери, тако да верујем да су врло интересантна за фотографисање. Супер ти је ова слика. Ова прича ме је подсетила на једног дечка из твог насеља. Када сам му рекла да је насеље на Царини, он је рекао: "Не, Милоја Ђака република" :)

Само да ја нађем ону Вучкову фотографију, прву коју сам снимио Каноном кога је @stevangood донео из Америке… И оне на којима трчи по снегу с Јасминином шампионком. Хвала ти @ladysnowhite, имаћеш ти убрзо још један модел за представљање на Стимиту 😊

Први пут чујем за ово „република“, званичан назив је „фамилија“…

Ekipa po brojevima - P1060228-acr-ps_crmn.jpg

… али није искључено да деца већ планирају Биткоин сецесију 😄

Велики поздрав, Петровићи!


Na ovu mislis :)

И на ту… има их више :)