You are viewing a single comment's thread from:

RE: Faster than the Dogcatcher! (Homing Stray Dogs, Part One)

in #photography6 years ago (edited)

Још годину ил' две на Стимиту @jungwatercolor, па ћеш моћи да купиш кућицу у цвећу са све баштованом, сликарским студиом с текућим воденим бојама, скромном галеријом од шездесетак квадрата, и хотелом за одмор и рекреацију паса док се њихови неодговорни власници мувају по свету ;)

Sort:  

Hahaha, vidi @lighteye, ja zadovoljna i sa 35m2 i da ne moram na posao nego da sedim kuci i slikam :) I naravno da imam onda psa koji ne bi bio sam po ceo dan :)

Ја нисам неки велики математичар @jungwatercolor, али твој рачун данас вреди $2,843.58 а члан си тек 8 месеци. Кад се то подели, имаш… чек само мало… жврљ, жврљ… опа, $355.4475 месечно. А ту се не рачуна свота коју си већ подигла са рачуна. Затим, вероватно би рачун био и већи да си стекла навику гласања за коментаре на твојим текстовима.

Нећу на крају да те питам колико зарађујеш на том послу који мрзиш, али вероватно ћеш сад сама моћи да процениш колико сам погрешио кад сам рекао „годину ил' две“ :)

Ma matematika ti skroz ok, strpljen spasen kako kazu nasi stari :) Bice, veliki sam ja optimista i radnik.
Navika glasanja za komentare? Mislis upvoutujem komentare koje mi ljudi ostavljaju? Nisam sigurna da znam o cemu je tacno rec..

Mislis upvoutujem komentare koje mi ljudi ostavljaju?

Баш тако @jungwatercolor, ево као што сам ја теби сад оставио глас. То ти је вид рударења на Стимиту :)